مراسم یادواره شهدای مدافع حرم همدان در حوزه علمیه صدیقه کبری (س) خواهران شهرستان بهار برگزار شد.

یادواره شهدای مدافع حرم در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم امیر فرجام از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: مادامیکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حاکم است هیچ نیرویی قادر به رویارویی با این نظام اسلامی و الهی نیست.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب هر روز با بهانههای مختلف درصدد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی به برکت خون شهدا، نقشههای شوم آنها نقش بر آب میشود.

وی شهدا را مظهر عزت، شرافت و اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: بی تردید زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل جوان نیز میتواند این راه را تداوم بخشد.

فرجام تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران متاثر از مکتب امام حسین(ع) است و شهدای عزیزمان نیز با تأسی از سیره شهدا در راه حفظ این نظام تا پای جان ایستادند و اجازه ندادند ذرهای از خاک کشورمان در دست دشمنان باقی بماند.

وی افزود: شهدا دفاع از ولایت فقیه را نه تنها در زبان بلکه در عملشان که گذشتن از جانشان بود، نشان دادند.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا پرچم دار انسانیت و اقتدار در ایران اسلامی به شمار می روند، افزود: شهدای ما دارای گنج معنوی بسیار با ارزشی در کشور هستند و باید قدردان آنها باشیم.

وی تصریح کرد: شهدای امروز دنیای اسلام نیز برای غنی شدن فرهنگ ایثار و جوانمردی و رهایی از بند فقر فرهنگی و اقتصادی و بندگی دنیای غرب شهادت را برگزیدند تا برای جوانان نسل امروز الگویی از دانایی علم و بصیرت باشند تا جامعه دچار عقب نشینی و انحطاط نشود.

امیر فرجام در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه راه شهادت در کشور همچنان باز است، افزود: مدافعان حرم جانشان را برای دفاع از حریم اهل بیت و مقابله با کفر در طبق اخلاص گذاشته و در پاسداری از اسلام ناب محمدی رشادت آفرینی کردند.

وی عنوان کرد: اقتدار نیروهای مسلح موجب شده هیچ کشوری جرات نزدیک شدن به ایران اسلامی را نداشته باشد و این اقتدار مرهون هشت سال جانفشانی رزمندگان اسلام است. این یادگار دوران دفاع مقدس در پایان تاکید کرد: ترویج تفکر دفاع مقدس موجب سرافرازی و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.