مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: 8 اکیپ گشت خودرویی بازرسی آماده گشت و بازرسی بر 3 هزار خودروی سرویس مدارس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سجاد سلیمانی در حاشیه مانور آمادگی اکیپ های بازرسی این سازمان بر سرویس مدارس با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی جاری روزانه این نظارت و بازرسی ها صورت خواهد گرفت، افزود: سرویس های مدارس درصورتی مجاز به فعالیت خواهند بود که برچسب سرویس مدرسه را برروی شیشه جلوی خودروی خود نصب نموده باشند .

وی هدف از این گشت ها را چنین عنوان کرد: بعضاً مشاهده می گردد خودروهایی که راننده آنها فاقد تعیین صلاحیت فردی می باشد و همچنین خودروی آنها نیز فاقد بیمه شخص ثالث آژانسی و برگه معاینه فنی معتبر و درنهایت فاقد برچسب سرویس مدرسه می باشد، اقدام به حمل دانش آموزان می کنند که این امر منجر به ایجاد مشکلات جبران ناپذیری می شود که در این گشت ها مدارک خودرو های مذکور اخذ و راننده جریمه و اعمال قانون می شود .

سلیمانی از والدین دانش آموزان خواست تا از رانندگان و خودروهای تأییدصلاحیت نشده جهت سرویس مدارس فرزندان خود استفاده نکنند و امنیت فرزندان خود را به خطر نیندازند.

وی همچنین بر لزوم رعایت ظرفیت مجاز سرویس‌مدارس توسط رانندگان تأکید کردو افزود: مسئله ظرفیت سرویس از نکاتی است که به شدت مورد توجه بازرسان سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.