شیراز؛

اعطای نشان دوستدار سلامت به 5 رستوران و بیرون بر

رئیس مركز بهداشت شیراز از معرفی پنج رستوران و بیرون بر و اعطای نشان دوستدار سلامت به آنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر حمیدرضا قاسم پور گفت: یكی از دغدغه های مركز بهداشت شیراز به عنوان متولی سلامت عموم جامعه، تامین استانداردها در زمینه میزان نمک و روغن در غذاهای تهیه شده از بیرون منزل است.
در ادامه، مسئول واحد بهبود تغذیه جامعه مركز بهداشت شیراز گفت: با توجه به شرایط محیطی و فرهنگی جامعه، نمی توان تمام شرایط دوستدار سلامت را برای یک رستوران یا بیرون بر لحاظ كرد، به همین دلیل مقرر شد با اعطای حق انتخاب به مشتری، رستوران و بیرون برها در كنار منوهای معمولی خود یک منوی دوستدار سلامت هم ارائه كنند.
طاهره رامش با اشاره به شرایط دریافت نشان دوستدار سلامت، افزود: حذف كره از كنار غذا، جمع آوری نمكدان از روی میز، رعایت مصرف کم نمک و روغن مصرفی در تمام غذاهای ارائه شده و داشتن یک منوی اختصاصی غذای سالم، از ویژگی های انتخاب بود كه پنج مجموعه تهیه و توزیع غذا، موفق به دریافت این نشان شدند.
رستوران ها و بیرون برهای دوستدار سلامت، به مدت سه ماه نشان دوستدار سلامت دریافت می کنند و در صورت ادامه روند ارائه غذای سالم به مشتریان، تاریخ این نشان، به مدت سه ماه دیگر برای آنان تمدید می شود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: اعطای ، نشان ، دوستدار ، سلامت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار