نتایج یک نظرسنجی نشان داد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بسیاری از مدیران شرکت های انگلیسی را نگران کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نتایج نظرسنجی شرکت "کی پی ام جی" که روز دوشنبه منتشر شد، نشان داد به دنبال همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت)، سه چهارم مدیران ارشد شرکت های انگلیسی تصمیم گرفته اند عملیات خود را به خارج از کشور منتقل کنند.

این نظرسنجی روی 100 مدیر عامل ارشد انگلیس در شرکت هایی با درآمد بین 100 میلیون پوند تا 1 میلیارد پوند ( 130 میلیون دلار تا 1.30 میلیارد دلار) انجام شد. نتایج آن نشان داد 86 درصد از شرکت کنندگان از چشم انداز رشد شرکت خود اطمینان داشتند و 69 درصد آنها هم از چشم انداز رشد اقتصاد انگلیس در سه سال آینده مطمئن بودند.

این در حالیست که 76 درصد آنها اعلام کردند قصد دارند به دلیل خروج انگلیس از اتحادیه اوپا، شرکت ها یا عملیات خود را به خارج از انگلیس منتقل کنند.

رئیس شرکت "کی پی ام جی" اعلام کرد مدیران ارشد به این بلاتکلیفی واکنش نشان داده اند. بیش از نیمی از آنها معتقدند با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، توانایی های انگلیس برای تجارت از بین خواهد رفت. همه مدیران ارشد انگلیس می خواهند در صورت مواجهه با مشکلات احتمالی آماده باشند.

کی پی ام جی همچنین اعلام کرد 72 درصد از مدیران ارشد انگلیس به ماندن این کشور در اتحادیه اروپا رأی داده بودند.

همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که 23 ژوئن برگزار شد، روابط تجاری و اقتصادی آینده این کشور را در هاله ای از ابهام فرو برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار