همزمان با هفته دفاع مقدس دومین کتاب موسسه نشر فرهنگ شهادت(ستاره دنباله دار) مجموعه خاطرات شهید دانش آموز محمدمهدی زیبایی نژاد به چاپ رسید.

چاپ کتاب ستاره دنباله دار همزمان با هفته دفاع مقدس در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسدی ناشر کتاب ستاره دنباله دار گفت: این کتاب مجموعه خاطرات شهید دانش آموز محمدمهدی زیبایی نژاد است که در سن 18 سالگی به جبهه رفت و در سن 20 سالگی در عملیات کربلای 8 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.
اسدی افزود: ویژگی های رفتاری هر فرد می‌تواند برای نوجوان و جوانان الگو و شاخص باشد که از جمله ویژگی های بارز رفتاری شهید زیبایی نژاد می‌توان به محبت و علاقه به خانواده، پایبند بودن به نماز اول وقت و همچنین علاقه زیاد کمک به دیگران، بوده است که در این کتاب به آن اشاره شده است.
وی ادامه داد: این کتاب شامل خاطرات کودکی تا شهادت این شهید بزرگوار است که به همت اعضای موسسه نشر فرهنگ شهادت و به قلم مریم شیدا نوشته و چاپ شده است.
دبیر موسسه نشرفرهنگ شهادت تصریح کرد: کتاب فرزند دریا خاطرات شهید دانش آموز علیرضا دادور و کتاب ستارگان خاک مجموعه خاطرات شهدای دانش آموز استان فارس در آینده نزدیک انتشار می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار