به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛باگسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.




محسن رضایی نوشت:
"جنگ را با جوانان مستعدی که در آن تربیت شدند اداره کردیم. آن‌ها نام و نشانی نداشتند، اما در صحنه عمل نشان دادند که سرداران بزرگی هستند.این الگوی موفق، در آینده هر کجا مورد استفاده قرار گرفت نتیجه داد؛ در صنایع دفاعی،هوافضا،هسته‌ای و..امروز هم باید به سراغ استعدادهای گمنام عرصه اقتصاد، علم و فرهنگ كه در ميان جوانانمان فراوان هستند برويم. اگر آن‌ها راه بيفتند، بعدا مشاهده مي‌كنيم كه چه تحولی در اقتصاد ايران صورت مي‌گيرد. آن‌وقت خواهیم دید که خبری از فقر و اعتیاد و آسیب‌های دیگر نخواهد بود.
گمشده ما همين جوانان هستند كه انقلاب و دفاع مقدس را به پيروزي رساندند. بايد به جوانان، اعتماد و آن‌ها را حمايت و تربیت كنيم تا پيشرفت كشور تضمین شود."




مهدی رحمتی نوشت:
"شهادت هنر مردان خداست و ما تا ابد مديون اين هنر آنها هستيم.پس بياييد شهدا را ياد كنيم ولو با ذكر يك صلوات و آرزوي سلامتي داشته باشيم براي تمامي جانبازان هفته دفاع مقدس گرامي و درود خدا به شهداي مدافع حرم."






حمید جبلی نوشت:
"کلاه قرمزی موفقیتش را بیش از همه مدیون محبت هایی است که دنیا فنی زاده خرجش کرد و از جانش به او دمید.شخصی که حتی حاضر نشد وقتی دستش تا حدی لمس بود اما عروسک گردانی این شخصیت را رها کند و به شخص دیگری بسپارد.کلاه قرمزی بیش از حد او را دوست دارد و به او وابسته است.پس برای دنیا فنی زاده دست به آسمانیم ."



شهاب عباسی نوشت:
"اولين روز مدرسه ... سال 1358"



محسن افشانی نوشت:
"سرت سلامت، موسى سلامت!خوش قلب ترين هوادار پرسپوليس.جاتون خالى رفتم آسايشگاه ثارالله.مرداى اونجا ديدنى هستن ياد عشقاى دوران جنگ باشيم!"



مرجانه گلچین نوشت:
"عزيزهاي دل اميدهاي فرداي كشورم سال تحصيلي جديد مبارک.دوست داشتم در اين عكس اقا پسرهاي گلمون هم بودن اما متاسفانه پيدا نكردم عكسي رو كه گلهاي گلستانمون در كنار همديگه باشن"




آرش  میر احمدی نوشت:
سروش جان آرزوی سلامتی کامل برات داریم.



سوشا مکانی نوشت:
"خود را به خدا بسپار وقتی که دلت تنگ است.وقتی که صداقت ها ، آلوده به صد رنگ است.خود را به خدا بسپار . چون اوست که بی رنگ است.چون وادی عشق است او .. چون دور ز نیرنگ است .خود را به خدا بسپار...
آن لحظه که تنهایی.آن لحظه که دل دارد .. از تو طلب یاری خود را به خدا بسپار ، همراه سراسر اوست.دیگر تو چه میخواهی ؟ بهر طلبت از اوست.خود را به خدا بسپار ، آن لحظه که گریانی.آن لحظه که از غمها ، بی تابی و حیرانی.خود را به خدا بسپار ، چون اوست نوازشگر.چون ناز تو میخواهد ، او را زدرون بنگر.خود را به خدا بسپار.عبارت مثبت امروز.ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺗﻮ ﺗﻮﮐﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﮐﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﭘﺲ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺑﺮ ﺟﺎ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻢ ... هر چه قدر در جستجوی موفقیت بیشتر مقاومت کنید ، موفقیتی که بدست می آورید با ارزش تر و لذت بخش تر است و شرمندگی بیشتری نصیب آنهایی میشود که نمیتواند پیشرفت شما را ببینند."




نگار جواهریان از ساختن تندیس خود و رامبد جوان خبر داد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
خداوند انشاالله ایشان را شفا بدهد . یا الله