به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی فتح الله زاده مدیر عامل اسبق تیم استقلال این روزها در کربلای معلی به سر می برد. فتح الله زاده در آخرین پست اینستارام خود با انتشار عکسی نوشت:"اینجا مسجد المخیم است...
گوش کنید ...صدایی می آید... یا الله... صدای لالایی برای علی اصغر شش ماهه... صدای العطش... صدای ناله های بی جان کودکان کربلا... همانجا که کمی آنطرف ترش مردی شرمنده است...شرمنده همین طفلان نازنین ...برادری که مانندش هرگز زاده نشد که نشد... بهتر است اصلش را بگویم... اینجا جای عاشقیست... خانه ارباب است...خیمه آقایمان حسین علیه السلام...آری همانجا که دلدادگانش یکی یکی بعد از شهادت اینجا پناه میگرفتند... اینجا آرام میگرفتند... همانهایی که شرمنده بودند ازین که فقط یک جان در بدن داشتند... سربازان آسمانی سیدالشهدا که یک به یک از مقابل دیدگان اربابمان میرفتند و بی سر، بی دست و پا و تکه تکه می آوردنشان همینجا...یا الله... بعضیها بعد از شهادت به دست مبارک امام حسین علیه السلام و بعضی دیگر به کمک یاران باوفایش در این خیمه جمع آوری میشدند...
حالا اینجا شده مسجد المخیم...
کاش آن روز یکی هم بعد از شهادت آقایمان حسین علیه السلام، ایشان را هم به اینجا می آورد تا...
...دوستان خوبم امروز برای همه شما در بین الحرمین دو رکعت نماز خواندم. باشد که مورد قبول درگاه باریتعالی قرار گرفته باشد...التماس دعا در این اوقات عزیز"

علی فتح الله زاده در مسجد المخیم+اینستاپست

مژده لواسانی در اینستاگرام خود نوشت "سالهاست اینجا که می ایستم، فقط به این فکر می کنم مولای من، آن کس که تو را ندارد، چه دارد ؟؟؟؟ الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی ابن ابیطالب "

عطر نجف در پستی اینستایی


محسن رضایی  در پست خود نوشت: هُوَ نُور عَلی کُل نُور. امشب و فردا یکی از ایام پربرکتی است که خدای متعال در آن، درهای آسمان را بر روی بندگان خویش باز می‌کند. هر مشکل و گره‌ای که در زندگی بنده‌ای وجود داشته باشد، در این ایام بهتر از مواقع دیگر حل خواهد شد. امشب و فردا، شیطان بسیار حقیر و ضعیف می‌شود.

از این فرصت، استفاده کرده، ابتدا برای برآورده شدن حاجات همه انسان‌ها خصوصا مسلمانان و بویژه ملت عزیز ایران و ثانیا برای نابودی شجره ملعونه آل سعود، از صمیم قلب دعا کنیم.



داریوش فرضیایی نوشت: امروز با هم آشنا شدیم " محمد " در بخش پیوند مغز استخوان بستری است 
پسری دوست داشتنی و خوش خنده با روحیه ای عالی که با لهجه شیرین اصفهانی 
کلی برایم حرف زد و شعر خواند ؛ خدا رو شکر خیلی خوشحال شد.دوستان خواهش میکنم اینروزا خیلی برای کودکان بیمار دعا کنید
من رو ببخشيد اگر عکس یا مطلبی را در این رابطه میگذارم ؛ راستش قصدم ناراحت کردن شماها نیست بلکه بر این باورم فرصت زندگی خیلی کوتاه است. کسی نميداند فردا چه سرنوشتی در انتظارش است .پس تا میتوانیم با هم مهربان باشیم و به یکدیگر عشق بورزیم 

اینستاگردی

الهام چرخنده نوشت:سلام ..امشب امام حسین (علیه السلام) از مکه به سمت کوفه راه می افتند.امشب تصمیم داریم تا طلوع صبح ،به وسیله این پست، ما هم سهم کوچکی داشته باشیم، تا شاید تعداد زیادی از دوستانمون به آقامون امام حسين سلام بدن... .
از خودم شروع ميکنم.

السلامُ عَلَیکَ یا اباعَبْدِاللّه وَ عًلی الاَرواح الّتی حَلَت بِفنائک عَلَیکَ مّنی سلامُ اللّه ابداً" ما بَقیتُ وَ بَقیَ اَلیلِ وَ النهاروَ لا جَعَلَ اللّهَ آخِرَ اَلعَهدِ منی لزیارَتکُم اَلسلامُ عَلی الحُسین وَعَلی علی بن الحُسین وَعَلی اُولاد الـحسین وعَلی اَصحاب الحُسین وعلی اصحاب الحسین نیت کن.

اینستاگردی

مهناز افشار نوشت: دخترای والیبالیستمون با شکست سه بر صفر نماینده ویتنام در جام باشگاه‌های آسیا برای اولین بار به مقام پنجم رسیدند. این قهرمانان لایق بهترین‌ها هستند.

اینستاگردی

مجید صالحی نوشت: چند وقت پيش كه من و حنا جان و آقا آروين سه تايى با هم رفتيم يه آبميوه اى خورديم تا مادرشون بعد از مدتها بتونه نيم ساعتى استراحت كنه. (البته به زور متقاعدش كردم چون يك دقيقه هم دلش نمياد تنهاشون بذاره)
همه همسرها و مادرها خسته نباشند؛ بخصوص مادرهاى دو قلوها كه ٥ دقيقه هم وقت استراحت براى خودشون ندارند.

اینستاگردی

محسن یگانه صفحه اینستاگرام خودرا با تصویری از دخترش"نگاه" به روز کرد.

اینستاگردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
عاشقتم عمو پورنگ