به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

مجید مظفری نوشت:

"سلام دوستان دوران فيلمبردارى كشتى انجليكا. تولد دختر نازنينم نيكى مباركآرزوى سفيد بختى براى او وتمام دختران هموطنم دارم."



علیرضا پناهیان نوشت:

ثواب افطاری یک میلیون پیامبر! غدیر 
امیر المومنین: هر كس مؤمنى را در غروب روز غدیر افطار دهد، مثل این است که یک میلیون پيامبر و صدّيق و شهيد را افطار داده است. حالا اگر یک نفر، چند نفر از مومنین و مومنات را افطاری دهد دیگر چند میلیون می‌شود؟ و من از سوى خداى متعال، ضامنم كه از كفر و فقر، در امان باشد. 



سید عزت الله ضرغامی نوشت:

تغییر!میلاد با سعادت امام هادی (ع) ، را به همه همراهان عزیز تبریک می گویم .
ایشون آقا ابوالفضل، صاحب خمیازه هستند. ظرف چند ماه طوری تغییر کرده که قابل شناسایی نیست! قدرت خدا!
انسان در سنین طفولیت و کودکی مظهر تغییرات فیزیکی، فکری و روحی، روانی است. کودک، موتور یادگیری است. دائماً می‌آموزد. به همین دلیل رفتار با کودک فوق‌العاده مهم است. چون مثل نقش در سنگ تا آخر عمر حتی باقی می‌ماند. مراقب باشید.
یکی از نوه‌ها، اخیراً یک کلمه منشوری یاد گرفته که دائماً تکرار می‌کند!! وقتی میهمان می‌آید، همه فکر و ذهن اطرافیان این است که این کلمه تکرار نشود! نمی‌دانم از کی یاد گرفته! خدا بخیر کند!
پی نوشت
از آسیب‌های مدیریتی، تغییر در رفتار و سلوک آدم‌هاست! به همین سادگی! این طبیعی است که اگر فردی به مسئولیت ‌رسید وقت کمتری برای صله‌‌ی رحم، دید و بازدید با دوستان و خویشان داشته باشد. اما دلیل نمی‌شود که اخلاق و رفتار او نیز تغییر کند. اتفاقاً هر چه مسئولیت بالاتر رود، لذت تواضع و فروتنی بیشتر می‌شود.
مدیران زیادی را می‌شناسم که پس از تغییرات فضای سیاسی و یا مدیریتی به کل با گذشته‌شان متفاوت شده‌اند. حتی سلام آدم‌ها را به گونه‌ای با حرکات سروچشم و ابرو پاسخ می‌دهند که نزدیک است جانشان دربیاید!
یکبار مجبور شدم به یکی از بزرگان مجلس ششم، که قبل از ورود به مجلس، رابطه بسیار صمیمی و خوبی داشتیم، همین مسأله را با صراحت تذکر دهم.
متأسفانه حسادت‌ها و رقابت‌های نازل و چندش‌آور در میان آدم‌ها به قدری زیاد شده که بعضی فقط به دنبال پست بالاتر هستند تا قدری از آلام روحی خود بکاهند! این خیلی بد است. 
این مسأله؛ اصول‌گرا و اصلاح‌طلب و معتدل! نمی‌شناسد. گرفتاریم!
اصطلاح «عفطه عنز» یعنی آب بینی بز! نهایت تحقیری است که حضرت علی(ع) نسبت به امور دنیا و در پاسخ به کسانی که پس از 25 سال دوری از مسئولیت، به او روی آورده‌اند، می‌دهد.
خطبه شقشقیه در نهج البلاغه را بخوانید. پذیرش مسئولیت بر اساس تکلیف الهی یک مسأله است و دل‌ نبستن به زرق و برق دنیا و خم و راست شدن دیگران مسأله‌ای دیگر.


اینستاگردی



شبنم مقدمی نوشت:

"براي بهمن گلبار نژادكه جايزهء قهرماني اش، پرِ پرواز به آسمان بود."



نفیسه روشن نوشت:

"عيادت دوست خوبمون اقاي مهدي ماهانيهمراه با محسن بيده مهربان وهمراه☺️الحمدلله حال اقاي ماهاني بهتره.هميشه محتاج دعاتون هستيم."



حامد کمیلی نوشت:

تولدت مبارک بهروز خان.



سید علی صالحی نوشت:

"دوستان ننه علي مشهدي براي ادامه درمان حدود چهار ماه بايد بيمارستان باشه ، براي ننه دعا كنيد انشالله به زودي زود حالش خوب بشه و از بيمارستان مرخص بشه ، خدا سايه همه مادر هارو بالا سرمون حفظ كنه . يا علي"



بابک جهانبخش نوشت:

يه ساعت ، فِكرِ راحت .آرزوى من حال خوبِ شماست .



محمد علیزاده نوشت:

انسان های بزرگ عظمت دیگران را می بینند، انسان های متوسط به دنبال عظمت خود هستند،انسان های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند.



سیدعلی ضـیاء نوشت:

اين خنده رو تو هيچ اتليه نميشه انداخت.براي اين خنده بايد تشكر كنم از پدر و مادر و خواهر جانم كه سنگ تموم برام گذاشتن واقعن ازشون ممنونم و از خانواده ي بزرگم كه واقعن تركونديد چندين پست مشترك كليپ و نوشته كادو ها و متن ها واقعن من خوشبختم با وجود داشتن شما ها و ممنونم از همه تبريك هاتون سپاس خيلي من چقد خوش بختم.





حمید فرخ نژاد نوشت:
چهار شنبه سوری



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.