رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از كشف 40 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در يك عمليات پليسی با همكاری پليس مبارزه با مواد مخدر استان كردستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سرهنگ "مختار شير محمدی " با اعلام اين خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح كشور مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد يك نفر به نام " ع . ض " كه به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ادامه داد : ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان هاي جنوبی كشور به وسيله يك دستگاه كاميون كشنده به يكی از استان های غربی كشور منتقل و توزيع كند .
سرهنگ شيرمحمدی با اشاره به اينكه عمليات دستگيری اين متهم آغاز و با تشكيل يك اكيپ از استان زنجان و يك اكيپ از استان كردستان به اجرا درآمد خاطر نشان كرد:  مأموران موفق شدند متهم را در شهرستان سنندج شناسايی و دستگير كنند.
وی با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق  از اين خودرو 40 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازی شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.  
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار کرد: بی شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعی به مرکز فوريت های پليس  می تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.   


انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، تریاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.