معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اهدای کیف سلامت مهر به دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد به مناسبت بازگشایی مدارس خبرداد.

اهدای کیف سلامت مهر به دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید جلیلی گفت: به مناسبت استقبال از مهر 95، کیف سلامت مهر به همراه لوازم تحریر با مشارکت کسبه و خیران مشهدی تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان بی بضاعت حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ مهر با حضور خانواده‌های شهیدان و مسوولین شهرداری در مدارس، عنوان کرد: همچنین نصب بنر در خیابان مفتح با شعار خرید محصولات فرهنگی ایرانی، اجرای نقاشی دیواری مدارس طبق طرح های مصوب و دیدار دانش آموزان از آسایشگاه جانبازان امام خمینی همراه با روایتگری ، بیان خاطره وتقدیر هفته دفاع مقدس در راستای استقبال از مهر 95 در دست انجام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اهداء بنر تبریک و گلدان به مدارس گفت: به مناسبت سال جدید تحصیلی «طرح بسازیم تا بخوانیم» در مدارس مشهد اجرایی می‌شود تا به رفع نواقص مدارس توسط گروه‌های مردمی بپردازد.

جلیلی افزود: همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان «از مدرسه تا معراج» با حضور دانش آموزان مدارس منتخب در محل معراج شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.