همزمان با هفته دفاع مقدس، دومین جشنواره ملی ورزشی "زاینده‌رود" در اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در حالی که نخستین جشنواره ملی زاینده‌ رود به مناسبت عید سعید فطر برگزار و با استقبال چشمگیری مواجه شد، دومین مرحله از این جشنواره هم به مناسب هفته دفاع مقدس در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در قالب 9 رشته وهمزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شهر اصفهان شروع شد و تا روز 19 مهرماه در بخش‌های مختلف ادامه می‌یابد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان درباره برنامه‌های مختلف این جشنواره اظهار داشت: پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل، پروازهای نمایشی پاراموتور، سقوط آزاد(بانجی جامپینگ)، نمایش ماشین‌وهای کنترلی، بازی با اسکوتر، رقابت‌وهای طناب کشی خانوادگی و عمومی اول و دوم مهرماه در مجموعه ورزشی آبشار اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مسابقات جام آزاد فوتبال روی میز و مسابقات آماتوری دارت، امروز و فردا در باشگاه فوتبال روی میز سپاهان و آکادمی دارت اصفهان برگزار خواهد شد و  برای برگزاری دیدار نهایی رقابت‌های سافتبال نوجوانان استان مجموعه ورزشی مشتاق در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت: مسابقات چهارجانبه راگبی با حضور تیم‌هایی از اصفهان، تهران و کرمان ( در زمین چمن مارچین) و رقابت‌های سه جانبه بیسبال با حضور تیم‌های طیف تهران و پاورپایپ و کامور اصفهان ( در زمین انتظام) نیز از دیگر برنامه‌های متنوع این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با اشاره به لغو برگزاری برخی ورزش‌های آبی مانند جت‌اسکی و دراگون‌بوت بیان کرد: آخرین برنامه این جشنواره مسابقات کریکت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خواهد بود که از  14 تا 19 مهرماه در مجموعه ورزشی صفائیه مبارکه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.