قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: توجه به ورزش، نه یک هزینه محض بلکه نوعی سرمایه گذاری در راستای کاهش معضلات اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار علی مؤیدی روز جمعه در حاشیه جشنواره ملی ورزشی زاینده رود در اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدر به همراه دارد.
وی اضافه کرد: کشورهای جهان نیز به این نتیجه رسیده اند که ورزش عاملی پیشگیرانه در ابتلا به ناهنجاریهای اجتماعی است.
مؤیدی ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، رویکرد پیشگیرانه را برای کاهش معضلات اجتماعی و اعتیاد و مصرف مواد مخدر دنبال می کند و خوشبختانه این رویکرد در بین مسئولان نیز از جایگاهی مهم برخوردار است.
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: استفاده خوب و بهینه از امکانات موجود نیز تا حد زیادی کاهش معضلات جامعه را به دنبال دارد، بنابراین نیاز است که همه مردم و مسئولان با فعالیت گسترده و مستمر در این عرصه گام بردارند.
مؤیدی که رئیس انجمن ورزشهای هوایی فدراسیون انجمنهای ورزشی نیز هست در بازدید از بخش ورزشهای هوایی جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با قدردانی از هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان گفت: این هیات با برپایی گسترده این جشنواره توانسته فضایی مفرح را در استان اصفهان ایجاد کند و ما نیز خواهان استمرار چنین جشنواره هایی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ها فرهنگسازی و ایجاد فضایی شاد و روحیه بخش است، انجمن ورزشهای هوایی فدراسیون انجمنهای ورزشی نیز در راستای همگانی شدن رشته های هوایی فعالیت می کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.