در صورت آماده شدن زیرساخت‌های لازم، امکان برگزاری لیگ و مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان اظهار کرد: متولی برگزاری مسابقات کشوری رایانه‌ای وزارت ورزش است که در سطح کشور با مجوز انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور و در سطح استان با مجوز کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کاظمی با بیان اینکه لیگ بازی‌های رایانه‌ای کشور به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود، یادآور شد: در نظر داریم برای نخستین بار در کشور لیگ بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال را از اصفهان آغاز کنیم.

رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی ورزشی زایند‌ه‌رود تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور و اصفهان مسابقات ماشین‌های کنترلی خانگی و المپیک بازی‌های حرکتی(کینکت) برای عموم شهروندان اصفهانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آن‌جایی که در اکثر خانواده‌ها، ماشین کنترلی وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود که استقبال خوبی از این مسابقات صورت گیرد.

کاظمی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، روز پنج‌شنبه این هفته با ماشین کنترلی در ورزشگاه آبشار حضور پیدا کنند، همچنین المیپاد بازی‌های حرکتی نیز در همین محل برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.