جنگنده های ائتلاف سعودی آمریکایی مناطق مختلفی را در صنعا پایتخت یمن بمباران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنگنده های ائتلاف سعودی آمریکایی مناطق مختلفی را در صنعا پایتخت یمن بمباران و دکل مخابراتی ناحیه بلاد الروس را منهدم کردند، همچنین خانه های شهروندان را در نهم هدف قرار دادند.

حملات جنگنده های سعودی، مناطق مختلفی را در استان های مارب، تعز و صعده نیز شامل شد که در منطقه حمزات در ناحیه سحار استان صعده انباری که حاوی تجهیزات کشاورزی و فاضلاب بود هدف قرار گرفت و همچنین خسارات سنگینی به خانه های مجاور و پل رغافه در ناحیه مجز وارد شد.

ناحیه صرواح در مارب نیز شاهد درگیری های شدیدی بین نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی از یک سو و گروه های مزدور از سوی دیگر بود که به کشته شدن دهها تن از مزدوران انجامید. عبدالله نصار بلغیث فرمانده یگان اول جبهه صرواح در میان کشته شدگان بود.

اما از طرف دیگر و در داخل عربستان، ارتش یمن گروه هایی از نظامیان سعودی را در موضع الطلعه شمالی در نجران با موشک زلزال دو هدف قرار داد. در جیزان نیز توپخانه ارتش و کمیته های مردمی، پایگاه ارتش عربستان را در موضع العبادیه در خوبه گلوله باران کرد و یک سرباز سعودی را در این موضع به هلاکت رساند.

همچنین شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد جنگنده های سعودی-آمریکایی کاخ ریاست جمهوری در شهر الحدیده یمن را دو بار هدف قرار دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار