همزمان با بازگشایی مدارس، جشن شکوفه ها با حضور پنج هزار و 700 دانش آموز کلاس اول در شهرستانهای سبزوار، جغتای و داورزن در غرب خراسان رضوی برگزار شد

برگزارس جشن شکوفه ها با حضور دانش آموزان کلاس اولی در غرب خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار افزود: چهار هزار و 500 دانش آموز در 170 آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان ساماندهی شده اند.

مرتضی بینش با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان اول ابتدایی سبزوار در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته 250 نفر بیشتر شده ادامه داد:امسال در مقطع ابتدایی بدلیل تعداد زیاد دانش آموزان دراین مقطع 25 آموزشگاه این شهرستان به صورت دو نوبته اداره می شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن شکوفه ها که به منظور آشنایی دانش آموزان سال اول با محیط آموزشگاه برپا شده در ایجاد محیط امن و آرامش بخش برای دانش آموزان تأثیر گذار است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار اظهار کرد:حدود 52 هزار دانش آموز در 287 آموزشگاه این شهرستان تحصیل می کنند و 28 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی داریم .

محمد رضا دستورانی ،رئیس آموزش و پرورش جغتای افزود: در سال تحصیلی جدید 918 دانش آموز کلاس اول وارد مدارس این شهرستان شدند.
ابراهیم رامشینی، رئیس آموزش و پرورش داورزن نیز گفت: هزار و 650 دانش آموز در این شهرستان تحصیل می کنند که 300 نفر آنها کلاس اولی هستند.

انتهای پیام// 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.