هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

تراکتور 3 سیاه جامگان صفر/سریع ترین گل لیگ به ثمر رسید+فیلم

دو تیم تراکتورسازی و سیاه جامگان در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 در تبریز به مصاف هم رفتند .

تراکتورسازی1-0سیاه جامگانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دو تیم فوتبال تراکتورسازی  و سیاه جامگان در قالب هفته هفتم لیگ برتر امروز سه شنبه 30 شهریور از ساعت 16:45 در تبریز به مصاف هم رفتند.

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی،‌ محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی، محمد نوری، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی
 

ترکیب سیاه جامگان

آندره نازاریو، محمدرضا خانزاده، سیدمیثم حسینی، رضا شربتی، حمیدرضا علی‌عسگری، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، روح‌الله سیف‌اللهی، پیام ملکیان، رضا درویشی و موسی ترائوره
سرمربی :فرهاد کاظمی 

شرح گل:

تراکتورسازی 1  (محمد ایرانپوریان، دقیقه 3) : حرکت هجومی تراکتوری ها در ثانیه بیست بازی و استارت محمد ابراهیمی با خطای مدافعان سیاه جامگان روبرو شد و محمد ایرانپوریان مطابق سنوات گذشته این توپ را برخلاف حرکت دروازه بان به گل اول این بازی تبدیل کرد.

تراکتورسازی 2 سیاه جامگان 0 (فرزاد حاتمی، دقیقه 58) : توپ دزدی بازیکنان تراکتورسازی باعث ایجاد یک حمله دیگر برای این تیم شد و یک و دوی حاتمی و ایرانپوریان با ضربه محکم مهاجم تبریزی از روی خط محوطه جریمه و در حالی مدافعان زیادی را کنار خود نمی دید ادامه یافت و دومین گل تراکتورسازان به ثمر رسید.

تراکتورسازی 3 سیاه جامگان 0 (دقیقه 93): یکی از آخرین حملات تبریزی ها در این بازی سومین گل را برای آنها در پی داشت و محمد ابراهیمی پس از صاحب توپ شدن توانست در موقعیت خوبی کاپیتان مهدی کیانی را صاحب توپ کند و این بازیکن نیز با شوت محکم خود از بین مدافعان سیاه جامگان این توپ را وارد دروازه کند.
 

حواشی:

 لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تراکتورسازان از روی نیمکت این بازی را آغاز می کند.

 دروازه بان اصلی سیاه جامگان، محمد ناصری در این بازی برای دومین بار روی نیمکت نشست.

فردین عابدینی که این روزها با تراکتورسازان به تمرین می پردازد به همراه بازیکنان این تیم در میدان حضور پیدا کرد و شاهد گرم کردن بازیکنان این تیم شد.

محمد ایرانپوریان مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با گلی که در دقیقه 3 بازی تیمش مقابل سیاه جامگان وارد دروازه نازاریو کرد موفق شد سریع ترین گل لیگ شانزدهم را تا این لحظه به ثمر رسانده باشد.

دقایق بازی:

در دقیقه 16 سعید آقایی مدافع چپ تراکتوری ها پس از گذر از مدافع راست سیاه جامگان شوت خود را روانه دروازه حریف کرد اما ضربه زاویه بسته او توسط نازاریو دفع شد.

دقیقه 24  ضربه ایستگاهی سیاه جامگان با ضربه محکم میثم حسینی دروازه اخباری را تهدید کرد اما این توپ پس از برخورد با بازیکنان تیم میزبان به کرنر رفت.

دقیقه 28  پرتاب بلند عشوری کناره های محوطه جریمه به خالد شفیعی رسید و او نیز پس از استپ توپ شوت روپا و خطرناک خود را روانه دروازه نازاریو کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 39 ضربه ایستگاهی دیگری برای سیاه جامگان و این بار نیز علی عسگری این توپ را روانه دروازه حریف کرد اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42  حمله دیگری از شاگردان قلعه نویی دروازه حریف را تهدید کرد، ضربه سر مهاجم تراکتورسازان با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+45 موقعیت مناسبی در این دقیقه نصیب محمد نوری شد اما این بازیکن با تعلل خود این فرصت را از دست داد و پس از آن محمد ابراهیمی شوت خود را روانه دروازه مشهدی ها کرد اما این توپ نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55 – اولین حمله مهم نیمه دوم توسط تبریزی ها اتفاق افتاد و پاس آقایی از کناره های زمین به حاتمی رسید و او نیز موقعیت خوبی برای نوری ایجاد کرد اما این بازیکن بازهم نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 57 – ادینیو اولین موقعیت خود را پس از ورود به زمین روی پاس ابراهیمی و حرکت حاتمی به دست آورد اما ضربه آکروباتیک مهاجم برزیلی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64 – تراکتورسازان بازهم از حفره ایجاد شده بین مدافعان سیاه جامگان استفاده کردند و این بار سروش رفیعی می توانست برای تیمش گلزنی کند اما این بازیکن با بی دقتی ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد و نازاریو توانست این را از آن خود کند.

دقیقه 67 – بعد از مدت ها سیاه جامگان دروازه حریف را تهدید کردند اما اخباری توانست ارسال بازیکن این تیم روی دروازه خود را مهار کند.

دقیقه 69 – ارسال تراکتورسازان پشت محوطه جریمه به ادینیو رسید و این بازیکن نیز ضربه محکم خود را به زیبایی به سوی دروازه حریف نواخت اما جاگیری مناسب نازاریو باعث شد تا این فرصت نیز با مهار او از دست برود.

دقیقه 72 – ضربه ایستگاهی تیم میزبان با پاس رفیعی به آقایی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80 – ضربه ایستگاهی سیاه جامگان به طرز خطرناکی به سوی دروازه تراکتورسازی نواخته شد اما این توپ با واکنش زیبای اخباری به کرنر رفت.

دقیقه 81 – یک بار دیگر مشهدی ها دروازه تراکتورسازی را با خطر روبرو کردند و ضربه سیف اللهی تنها یک نوک پا از سوی مهاجمان برای گل شدن لازم داشت اما این اتفاق نیفتاد تا این موقعیت پس از لرزیدن تیرک دروازه از دست برود.

بهترین بازیکن:

 مهدی کیانی که بازهم میانه میدان را از آن خود کرده بود و در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد یکی از بهترین های تراکتورسازی بود؛ محمد ابراهیمی با به دست آوردن یک پنالتی و ارسال یک پاس گل و محمد ایرانپوریان با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل دیگر بازیکنان موثر تبریزی ها در این بازی بودند.

خلاصه بازی تراکتور سازی 3 _ 0 سیاه جامگان + فیلم

صحبت های رحمان رضایی؛ مربی تیم تراکتور سازی + فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار