فتاحی: تیم های لیگ برتری به تعطیلات نمی روند

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم های لیگ برتر پس از هفته هفتم باید در جام حذفی شرکت کنند و به تعطیلات نمی روند.

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره اعتراض مربیان لیگ برتری به تعطیلی مجدد این رقابت ها پس از پایان دیدارهای هفته هفتم اظهار کرد:  هفته هفتم لیگ برتر چهارشنبه 31 شهریور به پایان می رسد و طبق برنامه در روزهای هشتم و نهم مهر جام حذفی را برگزار می کنیم. از 12 تا 20 مهر رقابت های باشگاهی در کل دنیا به دلیل فیفادی تعطیل است. 

وی افزود: بر همین اساس هیچ تعطیلی در رقابت های باشگاهی وجود ندارد چرا که سازمان لیگ در این تاریخ جام حذفی را برگزار می کند.

فتاحی با اشاره به زمان بندی رقابت های جام حذفی تصریح کرد: از ابتدا هم قرار بود مرحله یک سی و دوم جام حذفی در تاریخ ذکر شده با رقابت تیم های لیگ برتری و تیم های استانی انجام شود.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درمورد این که آیا پرسپولیس می تواند دیدار مرحله یک سی و دوم خود را در تاریخ مشخص برگزار نکند یا خیر، گفت: طبق قانون بازی تیم هایی که سه بازیکن یا بیشتر در اردوی تیم ملی بزرگسالان دارند، در صورت موافقت خودشان به تعویق می افتد. در حال حاضر هم اگر پرسپولیس در اردوی آتی تیم ملی بیشتر از سه ملی پوش داشته باشد می تواند از سازمان لیگ درخواست کند تا بازی اش مقابل قشقایی شیراز در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به زمان دیگری موکول شود. البته به طور حتم در این صورت برنامه دیدارهای پرسپولیس فشرده تر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار