زن جوانی که بخاطر اختلاف با مدیر عامل سابق باشگاه مس سرچشمه او را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، 14 تیر امسال مردی هنگام عبور از مقابل باغی در اطراف منطقه سرچشمه شهرستان رفسنجان با جسد مردی میانسال روبه‌رو شد که بر اثر شلیک گلوله از پای در آمده بود.
ماموران با اطلاع از این موضوع و حضور در محل مشاهده کردند ساعتی از مرگ مرد میانسال می‌گذرد و به نظر می‌رسد با شلیک سلاح شکاری از پای درآمده است.
با تحقیق معلوم شد مقتول حسین منصوری  مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه بوده است.
ماموران پلیس در جست‌وجوی عامل این جنایت بعد از گذشت حدود دو ماه ردپای زنی ۳۱ ساله را یافتند .
متهم زن با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان بازجویی شد و ابتدا اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد و مدعی شد مقتول را نمی‌شناخته و اشتباهی دستگیر شده است. در ادامه تحقیقات زمانی که با مدارک پلیسی روبه‌رو شد، قفل سکوت خود را شکست و به قتل مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه اعتراف کرد.
متهم به افسر تحقیق گفته است : در شهر دیگری زندگی می‌کنم. با مقتول چندی پیش برای پیگیری کاری آشنا شدم. مدتی بعد با وی اختلاف‌هایی پیدا کردم. او از من خواست برای حل این اختلافات با هم ملاقات کنیم. قرارمان باغی در اطراف منطقه سرچشمه شهرستان رفسنجان بود. با خودم سلاح شکاری برداشتم تا با بالا گرفتن در گیری او را بکشم. زمانی که به ملاقاتش در آن باغ رفتم، با هم مشاجره کردیم و درگیری‌مان بالا گرفت.
همان موقع سلاح را به سمتش گرفتم و در جریان درگیری‌مان به او شلیک کردم. زمانی که او فوت کرد، ترسیدم جسد را همانجا رها کرده و متواری شدم. چند بار خواستم خود را به پلیس معرفی کنم ولی ترسیدم تا اینکه ماموران مرا شناسایی کرده و درخانه‌ام دستگیر کردند.
متهم به قتل در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شود. پس از تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.