رئيس پليس راهور استان كرمان از برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و تاثيرگذار در روند ترافيک سطح استان همزمان با آغاز سال تحصيلی96- 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حميد معين زاده ، با اشاره به افزايش سفرها ي درون شهري همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، گفت : طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده صد درصد نيروهاي راهور استان براي روان‌سازي ترافيک سال تحصيلي جديد به کار گرفته خواهند شد.

رئيس پليس راهور استان كرمان از برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و تاثيرگذار در روند ترافيک سطح استان همزمان با آغاز سال تحصيلي96- 95 خبر داد و افزود : قطعا برخورد با اين تخلفات به ويژه در محدوده مدارس با جديت بيشتري ادامه پيدا مي‌کند.

وي از شناسايي مدارسي که در روند ترافيکي استان تاثيرگذارند خبر داد و خاطر نشان کرد : امسال در تمامي معابر و مناطق ويژه‌اي که در روند ترافيکي تاثيرگذار هستند چينش مناسب نيروهاي راهور را شاهد خواهيم بود و آمادگي 100درصدي براي آموزش رانندگان سرويس مدارس را داريم تا با اين اقدامات مديريت دقيقي در اين زمينه اعمال شود.

اين مقام انتظامي گفت : در روزهاي نخست و تا ايجاد هماهنگي ميان خانواده‌ها و سرويس مدارس قطعا شاهد مشکلات و معضلاتي در معابر شهر كرمان خواهيم بود، اما اميدواريم اين هماهنگي با حمايت و پشتيباني خانواده‌ها در کمترين زمان ممکن انجام شود و نسبت به سال‌هاي گذشته از وضعيت مطلوب‌تري برخوردار شويم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار