سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برزیل برای قهرمانی پا به میدان می گذارد و تیم ملی باید طی این چند روز باقیمانده تا مسابقات از نظر ذهنی تقویت شود و با روحیه مقابل این تیم صف آرایی کند.

لک:رضا لک در گفتگو با خبرنگار فوتسال و فوتبال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد بازیکنان فوتسال کشورمان مقابل آذربایجان اظهار کرد: تیم ملی فوتسال ایران در بازی شب گذشته مقابل آذربایجان نسبت به بازی های قبل عملکرد بهتری داشت و متاسفانه به علت فشار زیاد و استرس در دفاع عملکرد بدی از خود به جا گذاشت.

لک در مورد تیم آذربایجان گفت: تیم آذربایجان نیز برای پیروزی وارد زمین شد و در بخش حمله عملکرد خوبی داشته و بازی خوبی مقابل تیم ما به نمایش گذاشت.

وی افزود: به اعتقاد من تیم ملی کشورمان در این 3 بازی مسیر خوبی را طی کرد اما باید با تلاش بیشتر  بازی را به خوبی مدیریت می کرد، ایران توانایی داشت تا مقابل تیم آذربایجان به پیروزی دست یابیم و به دلایل مختلف متاسفانه به سادگی موقعیت گلزنی بسیاری را از دست دادیم و در قسمت دفاع عملکرد ضعیفی داشتیم.

وی در خصوص بازی مقابل تیم پرقدرت برزیل اظهار کرد: برزیل برای قهرمانی پا به میدان می گذارد و تیم ملی باید طی این چند روز باقیمانده تا مسابقات از نظر ذهنی تقویت شود و با روحیه مقابل این تیم صف آرایی کند. امیدوارم بتوانیم در حمله و دفاع بازی را به خوبی مدیریت کرده و از تمام فرصت ها به خوبی استفاده کرده و تمام ضعف ها را برطرف نماییم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار