جام جهانی 2016 کلمبیا؛

یاران لیما همانند یاران فالکائو با اقتدار صعود کردند/آسیایی ها با قبول شکست از صعود بازماندند!

مرحله گروهی با برگزاری بازی های دور سوم در گروه سه و چهار به اتمام رسید تا تیم های ایتالیا، برزیل، پاراگوئه و اوکراین به مرحله بعد صعود کنند.

یاران لیما همانند یاران فالکائو با اقتدار صعود کردند/ آسیایی ها با قبول شکست از صعود بازماندند!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جام جهانی فوتسال کلمبیا 2016 با برگزاری دور سوم مرحله گروهی در گروه های C و D پیگیری شد تا چهار تیم دیگر مرحله حذفی مشخص شوند.

در گروه C تیم ملی فوتسال ایتالیا با اداره بازی و جلوگیری از اجرای برنامه های نماینده آسیا؛ توانست ویتنام را دو بر صفر شکست دهد و مقتدرانه با حداکثر امتیازات به مرحله بعد صعود کند. گلهای ایتالیا را در این بازی؛ لیما و موریلو به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار گروه C، پاراگوئه به مصاف گواتمالا رفته بود که در یک بازی جذاب، توانست در نهایت ورق بازی را به سود خود تغییر دهد و در نهایت بازی باخته را پیروز میدان باشد.

اما در گروه D تیم ملی فوتسال برزیل در یک بازی آسان؛ موزامبیک را با 15 گل درهم کوبید تا قدرتش را در گام آخر به رخ حریفان بکشد! و با حداکثر امتیازات صعود کند. در این بازی موزامبیکی ها 3 گل از 15 گل برزیل را پاسخ دادند.

جدال اوکراین و استرالیا؛ دیگر دیدار این گروه بود که در نهایت، اوکراینی ها با برتری سه یک؛ خود را صعود کرده دیدند و نماینده آسیا باید منتظر نتایج بقیه گروه ها بماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار