سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: می توانستیم به جای برزیل مقابل تایلندی ها به میدان برویم اما حالا برای صعود و پیروزی برابر برزیل به معجزه نیاز داریم.

شمس:باید معجزه ای رخ دهد تا در مرحله حذفی مقابل برزیل ببریمحسین شمس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تساوی تیم ملی کشورمان مقابل آذربایجان گفت: با کمال تاسف نتوانستیم مقابل تیم آذربایجان به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: دریافت 2 گل ازمنطقه کرنر نقطه ضعف اصلی تیم ملی بود، گل اول و دوم را از این ناحیه دریافت کردیم که اتفاق بسیار بدی بود. امیدوارم نقطه ضعف گل خوردن در ناحیه کرنر را برطرف کنیم و در بازیهای بعدی شاهد بروز چنین مشکلاتی از سوی بازیکنان نباشیم.

شمس خاطرنشان کرد: تیم ملی به راحتی موقعیتهای حساس را از دست داد، به عقیده من باید در 10 دقیقه پایانی بازی باید از تاکتیک 5 نفره استفاده می کردیم.

وی در بازی مقابل برزیل گفت: امید برای پیروزی مقابل تیم مطرحی همچون برزیل بسیار کم است مگر اینکه معجزه ای رخ دهد تا در مقابل این تیم قدرتمند به پیروزی دست یابیم. ما می توانستیم به جای بازی مقابل تیم پرقدرتی مانند برزیل برابر تایلندی ها صف آرایی کنیم و بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.



انتهای پیام/

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار