ترابیان:

جامعه فوتسال به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی خوشبین است

رئیس کمیته فنی کمیته فوتسال گفت: نمی توان نتایج تیم ملی فوتسال در جام جهانی را پیش بینی کرد اما جامعه فوتسال امید زیادی به درخشش ملی پوشان در جام جهانی دارد.

عباس ترابیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اعزام تیم ملی فوتسال ایران به رقابت های جام جهانی کلمبیا، بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان ایران تمرینات خوبی را در طول دوران آماده سازی جهت حضور در مسابقات جهانی کلمبیا پشت سر گذاشتند. البته کادرفنی در تلاش است تا قبل از شروع این رقابت ها، نقاط ضعف اندک تیم ملی فوتسال را از بین ببرد.

وی افزود: بازیکنان شایسته ای در ترکیب تیم ملی فوتسال حضور دارند. امیدوارم آن ها تحت تاثیر جو رقابت های جهانی قرار نگیرند و عملکرد خوبی را در این رقابت ها به نمایش گذارند.

وی ادامه داد: تمام تیم ها در آستانه رقابت های جهانی با برگزاری دیدارهای تدارکاتی جدی خود را آماده این مسابقات می کنند. اسپانیا هم گروه ایران در آخرین بازی دوستانه با چهار گل ازبکستان را شکست داد. خوشبختانه ملی پوشان کشورمان وضعیت خوبی دارند و سعی داریم پس از حضور در کلمبیا، یک دیدار تدارکاتی را برگزار کنیم تا تیم ملی با امادگی کامل پا به میدان جهانی بگذارد.

ترابیان درباره مشکل سالن تمرینی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: ملی پوشان کشورمان مدت ها است که تمرینات خود را در سالن آکادمی ملی فوتبال انجام می دهند. کفپوش سالن از سال 1999 دست نخورده باقی مانده است و نیاز است که به ترمیم برسد.

رئیس کمیته فنی فوتسال درمورد وضعیت نامناسب لباس تیم ملی، تصریح کرد: این لباس ها از قبل انتخاب شده است. حامی مالی تیم ملی این لباس ها را درنظر گرفته و مشکل خاصی درباره لباس ها وجود ندارد.

ریاست اسبق کمیته فوتسال درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2016 کلمبیا، اظهار داشت: نتیجه را نمی توان از حالا پیش بینی کرد البته بازیکنان ایران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند از طرفی کادرفنی هم آنالیز خوبی روی حریفان داشته است و امید زیادی در جامعه فوتسال وجود دارد تا نسبت به دوره قبل، نتایج بهتری کسب شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار