مسعود قربانی پزشک تیم فوتبال نفت تهران، گفت: محمد دانشگر و ایمان مبعلی 2 بازیکن آسیب دیده تیم ما مشکلی برای حضور مقابل صنعت نفت در هفته پنجم لیگ برتر ندارند.

مسعود قربانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت ایمان مبعلی و محمد دانشگر 2 بازیکن آسیب دیده تیم فوتبال نفت تهران، بیان کرد: مبعلی به دلیل اسپاسم عضلات کمر، تا حدوی دچار مشکل شده بود. البته اقدامات درمانی این بازیکن را در روزهای اخیر انجام دادیم و مشکلی برای حضور در بازی مقابل صنعت نفت ندارد.

وی افزود: مبعلی مشکل جدی ندارد و حتی در تمرین صبح امروز ما شرکت کرد. با این وجود تصمیم گیری در مورد بازی کردن این بازیکن در هفته پنجم لیگ به عهده کادرفنی نفت است.
 
پزشک تیم فوتبال نفت تهران درمورد آسیب دیدگی محمد دانشگر در بازی دوستانه با ذوب آهن اصفهان، گفت: محمد دانشگر روز گذشته از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد. بلافاصله روی پای این بازیکن یخ گذاشتیم. این بازیکن امروز به صورت اختصاصی زیرنظر کادر پزشکی نفت تمرین کرد . از فردادر تمرینات گروهی شرکت می کند.سایر بازیکنان نفت هم در سلامتی کامل به سر می برند و مشکلی برای بازی این هفته ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار