سرپرست تیم فوتبال نفت تهران شکست سنگین این تیم مقابل ذوب آهن در بازی دوستانه را طبیعی دانست.

ایرانیان: شکست سنگین نفت مقابل ذوب آهن طبیعی بود/ رباط صلیبی دانشگر پاره نشده استرحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست سنگین تیم فوتبال نفت تهران در بازی دوستانه با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: بدن بازیکنان ما پس از بدنسازی سنگینی که در اردوی سرعین اردبیل  پشت سر گذاشتند، از سنگینی خارج نشده است. از طرفی علی دایی در بازی با ذوب آهن بارها ترکیب نفت را تغییر و به بازیکنان جوان و حتی تستی میدان داد. همین عوامل سبب شد تا در بازی امروز ریتم خوبی نداشته باشیم و با چهار گل مغلوب شویم. به هر حال این شکست سنگین با توجه به دلایلی که گفتم چندان غیرطبیعی نیست.

وی افزود: امیدوارم تا دیدار با صنعت نفت آبادان تیممان به آن وضعیت خوب قبل از تعطیلی لیگ برسد و بتوانیم به نتایج مناسب خود در فصل جاری ادامه دهیم.

ایرانیان در مورد آسیب دیدگی شدید محمد دانشگر در جریان این بازی دوستانه و احتمال پارگی رباط صلیبی این بازیکن، بیان کرد: دانشگر در صحنه ای از بازی با مهاجم ذوب آهن زانو به زانو شد. البته کادرپزشکی تیم بلافاصله روی زانوی وی یخ گذاشت و طبق اطلاعاتی که من چند دقیقه قبل از پزشکان نفت گرفتم مشکل چندانی ندارد و پارگی رباط صلیبی این بازیکن شایعه است. دانشگر فردا در تمرین صبح فردای نفت شرکت می کند و اگر کادرفنی و پزشکی تشخیص دهد احتمال دارد حتی به بازی آخر هفته نفت برسد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره حضور چند بازیکن خارجی در تمرین و بازی دوستانه امروز این تیم، گفت: یک هافبک و دروازه بان خارجی امروز مقابل ذوب آهن تست شدند. هافبک اروپایی نتوانست انتظار علی دایی را برآورده کند و سرمربی نفت پس از بازی مقابل ذوب آهن از این بازیکن درخواست کرد که دیگر در تمرینات، شرکت نکند. البته دروازه بان برزیلی برای ارزیابی بیشتر باید چند جلسه دیگر در تمرینات ما حاضر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار