نقش آفرینی منابع طبیعی در اقتصاد مقاومتی طی همایشی بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اعلام کرد : این همایش همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس هفتم مهرماه برگزار می شود، گفت: این همایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توانمند سازی جوامع محلی برگزار می شود.

اجاقلو تاکید کرد: بهترین روش و راهکار برای حفظ و اصلاح و حراست منابع طبیعی این است که در مباحث اجرایی از ظرفیت ها و مباحث اجرایی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ درصد عرصه‌های استان زنجان جزو اراضی ملی است، ادامه داد: بیشتر جنگل‌های سطح استان در شهرستان‌های طارم و زنجان و ماه‌نشان واقع‌شده است و باید با استفاده بهینه از این منابع در اقتصاد استان موثر باشیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر حراست و حفاظت از مراتع و منابع طبیعی تاکید کردو گفت: مردم باید از ظرفیت اراضی و مراتع به خوبی استفاده کنند و در راستای جلوگیری از آتش سوزی دقت لازم را داشته باشند.

اجاقلو یاد آورشد: آگاهی نداشتن مردم در بسیاری از موارد باعث بروز خساراتی می‌شود که جبران آن به زمان و هزینه هنگفتی نیاز دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.