سپاه به عنوان کمک کار و حامی منابع طبیعی آمادگی در جهت انجام پروژه های مختلف منابع طبیعی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ پاسدار سهندی معاون اجرائی سپاه انصارالمهدی استان در نشست تخصصی با مسئولان سازمانهای بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج سازندگی استان بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همکاری منابع طبیعی و  سپاه یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی بوده و سپاه به عنوان کمک کار و حامی منابع طبیعی آمادگی در جهت انجام پروژه های مختلف منابع طبیعی را دارد.
وی افزود: آمادگی داریم در مراتع و اراضی کشاورزی واقع در محدوده پادگانهای آموزشی سپاه در راستای تولید گیاهان داروئی با منابع طبیعی استان همکاری داشته باشیم تا بتوانیم بحث اقتصاد مقاومتی را در استان تسریع بخشیم.
رحیمی نیا نماینده دفتر ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی نیز دراین نشست گفت: سپاه به عنوان یک اهرم کمک و بازوئی برای تمام فعالیت های اجتماعی  ، اقتصادی و سیاسی قلمداد می شود و تمام دستگاهها و ارگان ها به ظرفیت این دستگاه در فعالیت های یاد شده اعتقاد و اعمتاد دارند.
وی با تاکید بر همکاری نزدیک سپاه منطقه زنجان با بحث منابع طبیعی افزود: در اطفاء حریق مراتع استان ، سپاه با ورود به این موضوع بازوی توانمند منابع طبیعی. بوده است.
رحیمی نیا با بیان اینکه باید از منابع طبیعی برای جوامع محلی ثروت تولید کنیم عنوان کرد: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی این است که باید از ظرفیت های منابع طبیعی در بحث گیاهان داروئی در اراضی ملی استفاده کنیم وبا همکاری سپاه و منابع طبیعی می توانیم در بخش منابع طبیعی اقتصاد مقاومتی موفق باشیم.  
نماینده دفتر ولی فقیه در این اداره کل با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین منابع طبیعی و آبخیزداری نیز افزود : باید از ظرفیت هر دو دستگاه در این طرح ها استفاده کنیم .


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.