15 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شهرستان بجنورد قابل واگذاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت : عملیات ساخت و ساز این واحدهای کارگاهی با مساحت حدود 350 مترمربع از ابتدای امسال شروع و هم اکنون مطابق با قوانین و ضوابط موجود قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی است.

محمدعلی یوسفی با بیان اینکه 4 واحد کارگاهی در زون غذایی قرار دارد و به متقاضیان سرمایه گذاری در صنایع غذایی واگذار می شود افزود : 11 واحد کارگاهی دیگر در کلیه بخشهای صنعتی قابل واگذاری است.

وی گفت : برای احداث 15 واحد کارگاهی اعتباری بیش از 7 هزار و 300 میلیون ریال هزینه شده است .

یوسفی افزود : شهرک کارگاهی بجنورد قابلیت اشغال 100 درصدی را برای سرمایه گذاران دارد که این امر در دیگر شهرک های صنعتی استان امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به مزیت‌های ایجاد شهرک صنعتی کارگاهی در استان خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد شهرک صنعتی کارگاهی بجنورد است.

یوسفی حذف زمان و کم کردن دغدغه های سرمایه گذاران برای تولید را یکی از مزایای واحدهای کارگاهی عنوان کرد و گفت: در واحدهای کارگاهی متقاضیان محصولات خود را در زمان بسیار سریع و در مقیاس کوچک تولید می کنند و در صورت نیاز در زمان مناسب اقدام به توسعه واحد صنعتی خود می کنند.

شهرک کارگاهی بجنورد در شمال شرق شهرستان بجنورد با مساحت 15 هکتار برای استقرار صنایع کوچک بوده و هم‌اکنون امکانات اولیه موردنیاز سرمایه‌گذاران صنعتی فراهم است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.