6 پروژه و 9واحد صنعتی در خراسان شمالی همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:همزمان با دهه فجر 6 پروژه زیر ساختی با اعتباری به مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان افتتاح می شود.

سیاوش وحدت خاطر نشان کرد : علاوه بر این پروژه ها 6 واحد صنعتی نیز با اعتبار 155میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: با بهره برداری از طرح های دهه فجر برای 153 نفر اشتغال زایی می شود.

وحدت اظهار کرد: محصولات پلاستیکی و فرش بیشترین صادرات صنایج کوچک در 9 ماهه امسال است.
وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی یک منطقه ویژه اقتصادی داریم گفت: تعداد واحد های صنعتی در شهرک ها و نواحی شهری این استان 193 واحد است.

سیاوش وحدت افزود: در 9 ماهه امسال پنج واحد صنعتی از رکود خارج شده اند،و همچنین 2 واحدی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند نیز فعال شدند .

وی با اشاره به حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی از صنایع کوچک در ارتباط با فرابورس و بورس گفت:با جذب صنایع کوچک به بورس کالا می توانیم حمایت های بیشتری کنیم.

وحدت در پایان جلسه از آغاز طرح کاغذ ار کربنات کلسیم خبر داد و گفت:زمین های مورد نیاز برای آغاز این طرح به واحد مورد نظر اختصاص داده شده و مجوزهای لازم گرفته شده است.

گفتنی است: استان خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند وسه هزارو 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.