81 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی فعال و نیمه فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : تامین زیرساخت های صنعتی از جمله حمایت های سخت افزاری از صنایع کوچک است که هم اکنون 14 شهرک و ناحیه قابل واگذاری در استان دارای امکانات زیربنایی مناسب برای سرمایه گذاری صنعتی است.

سیاوش وحدت ارائه تسهیلات ، آموزش حضوری و غیر حضوری به مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی ، برگزاری تورهای صنعتی به منظور بازدید از واحدهای صنعتی توانمند کشور و انتقال تجربیات از جمله حمایت های این شرکت بیان کرد .

وی افزود : ارائه تسهیلات طرح رونق تولید ، کمک های فنی و اعتباری و تسهیلات نوسازی و بازسازی علاوه بر راه اندازی واحدهای صنعتی راکد به توانمند سازی واحدهای فعال هم کمک می کند.

وی تصریح کرد : این شرکت از صنایع کوچک استان برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و معرفی محصولات تولیدی حمایت می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با بیان این که سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات خوشه های صنعتی کشور را در ایلام راه اندازی کرده است ، اظهار کرد : استفاده از این ظرفیت برای دو خوشه صنعتی فرش و آبنبات استان خراسان شمالی و تقویت بازار فروش این محصولات فرصت بسیار خوبی است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.