تا حدودی می‌توان مصاحبه نکردن بازیکنان تیم فوتبال استقلال را به دلایل وجود اختلاف حامی مالی و سازمان لیگ دانست.

علت مصاحبه نکردن استقلالی‌ها مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اتمام دربی هشتاد و سوم بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از حضور در تونل ورزشگاه آزادی حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشدند و این مساله‌ای است که در سال گذشته نیز از سوی باشگاه استقلال شاهد بودیم که برای مصاحبه قوانین و مقررات خاصی را اعمال کرده بودند.

از طرفی افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال نیز از عدم مصاحبه بازیکنان بی خبر بود و احتمال می‌داد که این مسئله خواسته منصوریان سرمربی تیم باشد در همین راستا محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال هم در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد: طبق خواسته باشگاه حاضر به مصاحبه نیستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

اما پس از گذشت ساعاتی از دربی اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه استقلال اعلام شد بر این مبنا که با توجه به اعلام حامی مالی باشگاه استقلال، دلیل مصاحبه نکردن بازیکنان عدم رعایت حقوق تجاری باشگاه استقلال توسط رسانه‌‌های تصویری است.

با این تفاسیر بهتر است بگوییم که مسئولان باشگاه استقلال همچنان روی رویه سال گذشته که بازیکنان را محدود کرده بودند برای انجام مصاحبه اصرار خاصی دارند و بهتر است مسئولان این باشگاه فکری به حال این مسئله داشته باشند چراکه در هر صورت این رسانه‌ها هستند که اخبار مورد نیاز تیم ها را در اختیار هواداران قرار می‌دهند. اما در این میان به نظر می رسد درگیری‌های حامی مالی باشگاه با سازمان لیگ منجر به مصاحبه نکردن بازیکنان شده است و این مشکل با مصاحبه نکردن بی ربط نیست.

عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز در خصوص عدم مصاحبه بازیکنان استقلال گفت: این تصمیم برای هر دو باشگاه بوده است و تا جایی که من اطلاع دارم حامی مالی هر دو باشگاه با سازمان لیگ درگیری‌هایی دارد که به طور حتم طی روز‌های آینده این مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
استقلال یا جدول و نگاه کردین کجائید بخوابیم استقلال و ببینیم باید جدول دو ساعت بگردیم یاشاسین تراختور عشق است اذربایجان ببین هم تون زیرید بالاتراز تراختور وجود نداره تراختوررررررررررررررررر عشق اسسسسسسسسسسسست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
هركي ندونه فكر ميكنه چهارتقلال تيم بالاي جدوله كه بازيكناش مصاحبه نميكنن نكنه انتظار داشتن پرسپوليس رو ببرن؟ هنوز چهار تقلال تيم آخر جدوله و حتي يه بردم نداره برن دعا كنن آخر فصل نرن دسته يك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
خو مصاحبه نکنن، چی میشه؟اصلا چی بگن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
خوب که برانکو گفت این تیم از تیم پارسال خیلی بهتره...پس لطفا کسانی که از فوتبال فقط کری خواندن رو بلدند ..نظر ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بهتر که مصاحبه نمیکنن آخه حرفی برای گفتن ندارن با این بازی های مسخره شان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
واقعا دارن حق استقلال رو ضایع می کنن اون از بلیط فروشی که دوشنبه گفتند تموم شد اینم ازاین که هردو تیم مصاحبه نکردن اما رسانه ها پیله کردن ب تیم استقلال براش حاشیه درست کنن