دربی 83؛

مربیان راضی، هواداران ناراضی

دربی سرخابی‌ها با همه جار و جنجال ها‌ اما نتیجه اش همچون آب سردی بر پیکره هواداران پرشور دو تیم بود.

مربیان راضی، هواداران ناراضیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  دربی پایتخت به عنوان ویترین فوتبال ایران است و همه منتظر شروع این بازی مهم و حساس بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس هستند اما انتظارات اهالی فوتبال از دربی 83 برآورده نشد.

شرایط دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در جدول رده بندی قبل از دربی 83 به صورتی بود که هر دو تیم برای نباختن پا به زمین مسابقه گذاشتند و در پیله محافظه کاری فرو رفته بودند.

بازیکنان میلیاردی دو تیم در دربی 83 ساقهایشان بی حس شده بود و حتی در دادن چند پاس به هم تیمی خود ، ناکام بودند و به نوعی شاهد دربی بی خاصیت میلیاردرها بودیم که حرفی برای گفتن در این بازی نداشتند.

دربی 83 آنقدر ناامید کننده بود که به آینده فوتبال کشورمان خوشبین نباشیم فوتبال ما نیاز به افراد شجاع با اندیشه مدرن دارد و جای ترسوها نیست اما ترس مربیان ره آورد دربی پایتخت بود.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به خاطر اینکه در لبه تیغ قرار داشت آنقدر از نتیجه مساوی راضی و خشنود بود که در پوست خود نمی‌گنجید.

از آن طرف برانکو هم به دنبال حفظ رکورد نباختن خود برابر آبی پوشان پایتخت بود بر این اساس وی نیز از نتیجه مساوی ناراضی به نظر نمی‌رسید دربی بی کیفیت سرخابی‌ها بهانه‌ای شد تا نظر کارشناسان را در این خصوص جویا شویم که از نظر خواهیم گذراند.


حاج رضایی: حالم از دربی پایتخت به هم خورد

کارشناس فوتبال درباره دربی پایتخت گفت: بازی کسل کننده دو تیم حالم را به هم زد . دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نباختن به میدان مسابقه آمدند و محافظه کاری این دو تیم باعث شد که یک بازی نا امید کننده را شاهد باشیم.

حاج رضایی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند انتظارات اهالی فوتبال را برآورده کنند و این بازی به نوعی بی احترامی به شعور هواداران بود.

وی درباره اینکه دربی سرخابی‌ها جذابیت لازم را ندارد، تصریح کرد: ما نباید انتظار غیر منطقی از دربی پایتخت داشته باشیم چراکه ابزار و امکانات اروپایی‌ها را نداریم.

حاج رضایی بیان کرد: رسانه‌ها قبل از دربی هیجانات کاذب به وجود می‌آورند و همین موضوع استرس زیادی را در بین دو تیم ایجاد می‌کند به هر حال دربی پایتخت آنقدر بی کیفیت است که باید غزل فوتبال ایران را خواند.

کارشناس فوتبال بیان کرد: بعضی از بازی های پر گل این دو تیم به خاطر اتفاقات فوتبالی رخ داده است. به نظرم مسئولان فوتبال و جامعه رسانه‌ای در کیفیت پائین دربی پایتخت نقش اساسی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال دربی پایتخت نشان داد که توانایی استفاده از الگوهای مدرن فوتبال نداریم.


درخشان: دربی 83 دلچسب نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی 83 دلچسب نبود و انتظارات هواداران برآورده نشد.

درخشان در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس به علت تداوم حضورش در بالای جدول به یک امتیاز قانع بود و استقلال هم برای نباختن به میدان مسابقه رفته بود. در نهایت هر دو تیم به اهداف خود رسیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر دو تیم از نتیجه تساوی رضایت داشتند اما هواداران ناراضی ورزشگاه آزادی را ترک کردند.


همدانی: سرخابی‌ها با ترس بازی کردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نگرانی از نباختن باعث شد که دربی 83 کسل کننده باشد. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با ترس بازی کردند و در نهایت به نتیجه تساوی رضایت دادند.

همدانی در ادامه عنوان کرد: استقلال دوست نداشت که شرایطش در جدول بحرانی‌تر شود بر این اساس این تیم با تفکر محتاطانه به زمین مسابقه رفت و یک امتیاز بدست آورد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه دربی پایتخت کیفیت لازم را ندارد تصریح کرد: ثبات مدیریتی در فوتبال وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود که مربیان اعتماد به نفس کافی نداشته باشند و سیستم تدافعی برای تیم خود انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساختار باشگاه داری نامناسب فوتبال ما باعث شده که شاهد دربی بی کفیت از سرخابی‌ها باشیم.


انتهای پیام/




برچسب ها: مربیان ، دربی ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار