سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به طور حتم با شروع روزهای خوب بازیکنان استقلال گلزنی‌های خوبی را نیز رقم خواهند زد.

عبدالهی: شروع روزهای خوب نوید از گل زنی‌های خوب می‌دهدنصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص بازی روز گذشته دربی هشتاد و سوم اظهار کرد: روز گذشته بازی متفاوتی را شاهد بودیم چراکه تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت و تا به اینجا بازی‌های خوبی را انجام داده بود و در مقابل بازیکنان ما نیز با توجه به دیدارهای گذشته و با توجه به استرسی که داشتند توانستند یک بازی ایده آل را در برابر تیمی که از هر لحاظ آماده بود برگزار کنند.

وی ادامه داد: البته باید بگویم تیم ما از هر لحاظ خوب و آماده بود و شاید تنها کمی استرس در بازیکنان حاکم بود که با این وجود توانستند تمام توان خود را در مقابل حریفی که در اکثر مسابقات آماده بوده به کار گیرند و ما به همین دلیل است که از دیدار روز گذشته رضایت داریم چراکه با وجود شرایط روانی که در بچه‌ها حاکم بود اما آنها بی نظیر بودند.

عبدالهی افزود: معتقدم بازیکنان ما می‌توانستند بازی روز گذشته را ببرند چراکه چند موقعیت برای گلزنی داشتند و از هر لحاظ آماده بودند تا برنده از میدان بیرون بیایند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صلاحدید کادر فنی قرار است بازیکنان امروز یک ریکاوری داشته باشند تا برای دیدار آینده آماده و با تمام توان به میدان بروند و بهتر است بگویم استقلال در هفته‌های آینده بهتر و بهتر خواهد شد و بازیکنان با گلزنی‌هایشان روزهای خوبی را رقم خواهند زند. از طرفی دیگر روزهای خوب آغاز شده و به همین دلیل در انتظار گلزنی‌های خوب نیز هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.