رییس هیئت کشتی استان گیلان گفت: امروز با حضور 204کشتی گیر در رشته های فرنگی و آزاد که این مسابقات به میزبانی سالن یادگار امام شهر رشت پیگیری می گردد.

برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی استان گیلان در رده بزرگسالانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نقی هدایتی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار باشگاه در سالن یادگار امام رشت گفت: این مسابقات برای اولین بار هست که در طول تاریخ در استان برگزار میشه و تا به امروز شاهد برگزاری چنین مسابقات با کیفیت و نظم خاصی در 4تشک همزمان در سطح استان نبودیم .

هدایتی در ادامه افزود: این مسابقات برای انتخابی قهرمانی کشور می باشد که از تمام شهر های استان گیلان و حتی از بخش‌های مختلف کشتی گیرها در این مسابقات حضور دارند .

وی با اشاره به اینکه ، استقبال خوبی از این مسابقات شده و همچنین حضور تماشاگران خوب گیلانی در سالن باعث دلگرمی تمام کشتی گیران دانست و از مسوولان درخواست کرد تا امکانات بیشتر برای این رشته مدال آور المپیک قائل شوند تا جوانان خوبی در آینده به جامعه کشتی معرفی گردد.

رییس هیئت کشتی گیلان در پایان با بیان اینکه از سال 93تعداد 10تخته تشک کشتی به روستاهای استان تحویل داده شده است این مسئله را بعنوان یکی از اصلی ترین پیگیری های کاری هیئت استان دانست.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.