معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: روابط عاطفی يک اصل مهم در خانواده است و اگر اين رابطه به حاشيه برود اعضای خانواده يکديگر را درک نخواهند كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علیرضا پریورافزود : خانواده سالم خانواده ای است که اعضای خانواده نیازهای یكدیگر را درک می کنند و به هم نزدیک هستند.

وی خاطر نشان کرد : در خانواده سالم وقتی کسی دچار اشتباه شد دیگراعضای خانواده شخصیت او را زیر سوال نمی برند و بیشتر روی رفتار نظر می دهند و نه شخصیت او.

سرهنگ پریور تصریح کرد : در خانواده سالم به جای این که دنبال مقصر بگردند و فرد خاصی را سرکوفت بزنند اول سعی می کنند مشکل را کامل بشناسند و با پیدا کردن راه حل فشار وارده را کم کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمان با اشاره به اینکه در هر زمان مشکل پیش می آید اعضای خانواده باید یكدیگر را درک کنند، گفت: این خانواده و اعضای آن با هم تصمیم می گیرند و مساله را با هم حل می کنند و این راز موفقیت آن ها خواهد بود.

پریور افزود : در خانواده روابط به شکلی است که اولویت خانواده خود فرد، همسر و فرزندان وی است و نباید به مسائل حاشیه ای توجه كرد.

انتها پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار