200فقره کمک هزینه جهیزیه به مناسبت دهه ی امامت و ولایت به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد استان با اولویت سادات اهداء می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: این نهاد به مناسبت دهه امامت ولایت ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۲۰ میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد استان با اولویت سادات اهدا می کند.

حمید کریمیان زادهافزود:پرداخت ۲۰۰ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان ونیازمندان استان، پرداخت تمامی هزینه های بیماران زیر پوشش بستری در بیمارستان های دولتی استان در روز عید قربان و عید غدیر، عیادت از بیماران بستری در یکی از بیمارستان های کرمان، دیدار و همنشینی با خانواده سادات تحت حمایت به ویژه ایتام سادات در قالب طرح مفتاح الجنه از جمله برنامه های کمیته امداد استان به مناسبت دهه ی امامت و ولایت است.

وی افزود: نیاز سنجی و رفع مشکلات و نیازهای خانواده های سادات زیر پوشش، برگزاری جشن غدیر (امامت و ولایت) ویژه مددجویان زیر پوشش و تجلیل از خانواده های سادات نمونه با محوریت مراکز نیکوکاری، برپایی سفره اطعام و افطاری نیازمندان در روز عید غدیر از محل کمک های مردمی با مشارکت خیران،ایجاد پایگاه ثبت نام از حامیان طرح اکرام، شفا و محسنین و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر برنامه های کمیته امداد استان به مناسبت دهه ی امامت و ولایت است.

کریمیان زاده از برنامه ریزی برای جمع آوری کمک های مردمی، خیران، موسسات و شرکت ها برای اطعام نیازمندان در روز عید غدیر خبر داد وخاطر نشان کرد: افتتاح نمادین تعدادی از طرح های خودکفایی کمیته امداد استان و شروع به کار تعدادی از فرزندان مددجویان زیر پوشش مهارت آموخته در کارخانه قوای محرکه ارگ جدید بم نیز به مناسبت دهه ی امامت و ولایت صورت می گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.