ششمین نشست شورای آموزش و پرورش ارومیه با حضور فرماندار ، روسای آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 ارومیه در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در این نشست به مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش ارومیه اشاره کرد و گفت : کیفیت بخشی و گسترش عدالت آموزشی در سطح کلیه مدارس یکی از اساسی ترین دغدغه های شورای آموزش و پرورش است که طابق مصوبات قبلی همواره در حال پیگیری و عملیاتی کردن این هدف متعالی هستیم.

محمد مجرد با اشاره به برنامه ها و طرح های اجرا شده در قالب ستاد پروژه مهر اظهارداشت: ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش ، شناخت عینی مشکلات ، فراهم نمودن زمینه های مناسب برای بهبود وضعیت موجود و مهم تر از همه تمهید مقدمات لازم برای آغاز سالتحصیلی جدید و بازگشایی مدارس جزو اساسی ترین اهداف ستاد پروژه مهر می باشد.

وی بازگشایی مدارس را روزی ملی در تقویم رسمی کشور برشمرد و تصریح کرد: طرح ریزی برای اجرای برنامه های متنوع و پر شور و نشاط برای این روز نباید مختص آموزش و پرورش باشد ، مشارکت و همکاری دستگاه های اداری در اجرای برنامه های شروع سالتحصیلی در نشاط دهی و پر محتوا نمودن برنامه های این روز بسیار تاثیر گذار می باشد.

فرماندار شهرستان ارومیه نیز بر اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت ماهانه فرصت مناسبی برای پیگیری و اجرای شدن مصوبات این شورا است.

حسن خانی با بیان اینکه آموزش و پرورش دو وظیفه تعلیم و تربیت را همزمان بر عهده دارد بیان کرد: نباید فعالیت در حوزه های آموزشی ما را از بخش دوم یعنی تربیت و پرورش اصولی دانش آموزان بازدارد که در این زمینه همکاری و مشارکت ارگان ها و نهاد هایی همچون سازمان های تبلیغات اسلامی، کانون های مساجد و ... می تواند بسیار موثر باشد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.