دوره دو روزه آموزشی آموزشیاران سواد آموزی با حضور مدیر آموزش و پرورش پلدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش مخاطبان و سوادآموزان دوره های سوادآموزی و تقویت بنیه آموزشی و بالابردن توانمندی بیشتر و کیفیت بخشی در امر تدریس آموزش دهندگان، یک دوره دو روزه آموزش ضمن خدمت در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش پلدشت برگزار شد.

«مجتبی طالبی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه بر استفاده حداکثری آموزش دهندگان از مزایای این دوره ها در جهت افزایش دانش و مهارت واستفاده از تجربیات مدرسین این دوره تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش نیروی انسانی رکن ارتقاء کیفیت سوادآموزی است و یکی از مهمترین راهکارهایی است که میتوان برای توانمندسازی نیروی انسانی در سازمان به كار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت همکاری و تلاش همگانی را درتحقق اهداف سوادآموزی بسیار مهم ارزیابی نمود و از زحمات و تلاشهای اعضای بهبود کیفیت سوادآموزی این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار کرد: کار سوادآموزی کار سخت، دشوار و طاقت فرسا است و در عین حال کار دل است؛ قشری که ما با آنها سروکار داریم قشر آسیب پذیر جامعه هستند و باید طوری آنها را آموزش دهیم که این افراد بتوانند در زندگی موفق باشند.

«سیداسماعیل حسینی» رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش پلدشت نیز در خصوص برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت : هدف از برگزاری دوره های آموزشی ارتقاء سطح دانش ، مهارت و توانایی آموزش دهندگان است و امیدواریم با ارتقاء شاخصه های آموزی در بخش سواد آموزی شاهد رشد و افزایش بهره وری آموزی و ریشه کنی بی سوادی باشیم.

وی با بیان این که مدیریت زمان در کلاس سوادآموزی بسیار مهم است و حضور مداوم فراگیران در کلاس درس را رمز موفقیت سوادآموزان خواند و از آموزش دهندگان خواست شرایطی را فراهم نمایند که سواد آموزان با تلاش و کوشش در کلاس درس حاضر شده ونمره قبولی را کسب تا به مدارج بالاتر تحصیلی ارتقا یابند.

گفتنی است شرکت کنندگان ضمن حضور در این دوره آموزشی با فراگیری مبانی و مفاهیم نوین در تدریس آشنا و به سوالات آموزشی آنان پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.