باثبت نام 98 درصد دانش آموزان در سمانه سناد، استان آذربایجان غربی رتبه دوم کشور در ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در چهارمین جلسه کارگروه ساماندهی پروژه مهر95 که در محل معاونت پژوهش و برنامه ریزی استان برگزار شد؛با بیان این خبر گفت: تاکنون برای سالتحصیلی جدید، بیش از 530هزار دانش آموزان استان در سمانه سناد ثبت نام شده اند که این تعداد 98 درصد دانش آموزان استان را شامل می شود.

محمدی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی از نظر ثبت نام دانش آموزان در رتبه دوم کشور قرار دارد؛ افزود: در دورن استان نیز تاکنون، ناحیه 2 ارومیه، نازلو و سردشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در ثبت نام دانش آموزان دارا هستند.

وی با تاکید بر لزوم وجود وحدت رویه در بازگشایی مدارس در سراسر استان خاطر نشان کرد:: با توجه به آغاز سالتحصیلی جدید و نواخته شدن زنگ مهر در روز شنبه 3 مهر ماه، هفته اول مهر و نوبت اول مدارس استان از این تاریخ در نظر گرفته خواهد شد و این موضوع باید به اطلاع اولیا دانش اموزان برسد.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نظارت و ارزیابی مصوبات پروژه مهر باید در دستور کار قرار گیرد؛ افزود: ساماندهی بیش از 38 هزار نفر نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کار دشواری بود که خوشبختانه با تلاش مجموعه همکاران محقق شد و در نتیجه آن، سوم مهر هیچ کلاس درسی در سطح استان بدون معلم نخواهد بود.

محمدی با تاکید بر لزوم وجود وحدت رویه در بازگشایی مدارس در سراسر استان خاطر نشان کرد:: با توجه به آغاز سالتحصیلی جدید و نواخته شدن زنگ مهر در روز شنبه 3 مهر ماه، هفته اول مهر و نوبت اول مدارس استان از این تاریخ در نظر گرفته خواهد شد و این موضوع باید به اطلاع اولیا دانش اموزان برسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.