لیست پخش نمایش ها در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان به شرح ذیل می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پنجشنبه 25 شهریور 95 در نخستین روز این جشنواره نمایش 'سیاه و سفید' به نویسندگی حسین پاکدل و کارگردانی محمد نادرپور از دزفول ساعت 18 در پلاتو استاد حیاتی و نمایش 'گرای صفر درجه، نیم درجه به سمت خدا' به نویسندگی و کارگردانی سیدمنصور ناصری از اهواز ساعت 19:30 در تالار آفتاب اجرا می شود.

در دومین روز از جشنواره نیز نمایش 'پای عشق' به نویسندگی و کارگردانی ندا اعتمادی کیا از آبادان ساعت 16 در تالار آیینه، نمایش ' فینیش' به نویسندگی و کارگردانی فواد رابحی از خرمشهر ساعت 18در پلاتو استاد حیاتی و نمایش 'پسر عموها' به نویسندگی عبدالرضا سواعدی و کارگردانی امیر زبیدی از بندر امام خمینی(ره) ساعت 19:30 به صحنه می رود.

همچنین شنبه 27 شهریور 2 نمایش 'مثل سرب، مثل ستاره' به نویسندگی حمیدرضا بیدخام و کارگردانی سیداسماعیل سخایی از بهبهان و نمایش 'سرنوشت نا به هنگام زنی که مدام می خندید' به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی پور از اهواز اجرا می شود.

در چهارمین روز این جشنواره نیز نمایش 'لوتوس خواران' به نویسندگی محمدرضا حق رو و احسان ایمانی زاده و کارگردانی یاسین پارسامنش از بهبهان ساعت 16 در تالار آیینه و نمایش 'اسپرسو' به نویسندگی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان و کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز ساعت 18 در پلاتو استاد حیاتی به اجرا درمی آید.

آیین پایانی و پنجمین روز این جشنواره 29 شهریور 95 ساعت 18در تالار نفت اهواز برگزار می شود.
همچنین در همه روزهای جشنواره کارگاه های آموزشی ساعت 10 در پلاتو استاد لاریان و جلسات نقد و بررسی ساعت 22 در کافه تئاتر برگزار می شود.

داوری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان را آرش دادگر، مهران امام بخش و وحید لک بر عهده دارند و کارشناسی جلسات نقد و بررسی این دوره از جشنواره را محمد شعله سردی انجام می دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.