مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان از انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل پخش مستقیم استان خبر داد و گفت: تا 3 هفته آینده این مشکل کاملا بر‌طرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسلم رحیمی امروز با اشاره به مشکل قطعی پخش مستقیم مسابقات ورزشی در برخی از شهرستان‌های استان اظهار کرد: این مشکل تنها در استان خوزستان وجود ندارد و با توجه به مساله حق پخش تلویزیونی برخی از مناطق از جمله تلویزیون ما به‌وجود آمده است.

وی با بیان اینکه تا پایان مسابقات گروهی یورو 2016 نیز مشکلی در پخش مستقیم این دیدارها وجود نداشت افزود: با همکاری صدا و سیما و قرارگاه خاتم در حال اجرای یک طرح برای رفع مشکل عدم پخش تلویزیونی در استان هستیم تا مشکلات موجود رفع شود.

رحیمی با اشاره به اینکه اجرای این طرح برای مناطقی است که در پخش رقابت‌ها دچار مشکل هستند تصریح کرد: اقدامات برای انجام این طرح در استان به پایان رسیده است و انتظار می‌رود تا سه هفته آینده دستگاه‌های مربوطه نیز روشن شوند.

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان به نصب آنتن‌های مربوط به این گیرنده‌ها در استان از جمله شهرستان ایذه که از ابتدا با این مشکل مواجه بود اشاره و عنوان کرد: برای توسعه این شبکه در این شهرستان باید مبلغی اختصاص داده می‌شد و امسال با اقدامات لازم تلاش‌ها برای رفع مشکل به کار گرفته شد.

مسلم رحیمی اذعان داشت: اعتبارات پرداختی شهرستان ها به منظور توسعه خط فیبر نوری خواهد بود تا در صورتی که خط پخش ماهواره ای قطع شود بتوان با استفاده از خط زمینی برنامه‌های مربوطه را پخش کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با اقدامات صورت گرفته نهایتا تا 15 مهرماه مشکل پخش مستقیم مسابقات ورزشی و برنامه‌های دیگر شهرستان‌های محروم از این گیرنده‌ها حل شود و تمام استان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
همین الان بارسلون ولگانس پخش نمیشه دروغه