تاکنون پرداخت یک هزار و ١٢٠ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 156 واحد تولیدی مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: تاکنون 2460 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند. از این تعداد 1237 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.
بهروز اسودی افزود: میزان مبلغ پرداختی تسهیلات برای رونق تولید و فعالیت دوباره یا افزایش میزان تولید این 1273واحد تولیدی در حدود 5هزار و 333 میلیارد ریال است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از احیای بیش از 360 واحد تولیدی در استان سمنان خبر داد و افزود:  با بررسی مشکلات 211 واحد تولیدی و پرداخت تسهیلات به 156 واحد، تا کنون زمینه احیای 367 واحد تولیدی در استان فراهم شده است.

اسودی اضافه کرد: در آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، پرونده ١١ واحد صنعتی بررسی و بیش از ١٣٥ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق این واحدها مصوب شد که با راه اندازی و فعال شدن این واحدها و افزایش ظرفیت تولید آن ها، برای ١١٥ نفر شغل جدید ایجاد می شود.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به بررسی مشکلات واحدها در 2 بخش صنعت و کشاورزی خاطرنشان کرد: پرونده ١٢٣ شرکت تولیدی بخش کشاورزی استان سمنان نیز در آخرین نشست، بررسی و با پرداخت تسهیلات بیش از ١٩٧ میلیارد ریال به این واحدها موافقت شد که با فعال شدن این واحدها برای 268 نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پایان با اشاره به مصوبات جلسات قبلی این کارگروه گفت: تاکنون مشکلات 211 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو 522 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار