این نمایشگاه تا 31 شهریور ماه از ساعت 17 الی 21 در فرهنگسرای کومش سمنان میزبان علاقه مندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن موسم بازگشایی مدارس گفت: استفاده از نوشت افزار ایرانی به تقویت تولید داخلی در مسیر اقتصاد مقاومتی کمک می کند.
مهدی جمال با اشاره به عنوان شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تاکید کرد: در تولید نوشت افزار ایرانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی به صورت عملیاتی محقق می شود.
وی با تاکید بر اینکه نوشت افزارهای ایرانی و اسلامی وسیله ای برای انتقال فرهنگ به کودکان و نوجوانان نیز هست، افزود: تولیدات داخلی در بخش نوشت افزار برای کاهش وابستگی به نوشت افزار خارجی، باید با کیفیت بالا تولید شود.
جمال تصریح کرد: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی، تا 31 شهریور 95 از ساعت 17 الی 21 در فرهنگسرای کومش سمنان میزبان علاقه مندان به خرید محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان گفت: در نمایشگاه استانی عرضه تولیدات فرهنگی، سرگرمی و نوشت افزارهای ایرانی و اسلامی در فرهنگسرای کومش سمنان با هدف توسعه فروش، حدود 50 بازی و سرگرمی و بیش از200 نوع نوشت افزار با 10 تا 20 درصد تخفیف عرضه می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان افزود:  امسال کانون پرورش فکری با نگاهی جدید حدود 35 عنوان دفتر طراحی و منتشر کرده و به ارتقای کیفیت تصاویر، گرافیک و پیام های فرهنگی درج شده روی آن ها توجه ویژه ای داشته است.
استان سمنان 120 هزار دانش آموز دارد.
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار