مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بر لزوم تامین امکانات کافی برای اطفای حریق مراتع تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خلیل آقاجانلو  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای سپاه در اطفای حریق اراضی ملی توجه بیشتر و هماهنگی سایر دستگاه های دیگر را نیز برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه خواستار شد. 
وی  بر استفاده از ظرفیت بسیج مقاومت و بسیج سازندگی و جامعه بسیج مهندسین کشاورزی در حفط و حراست از منابع طبیعی و بهره برداری علمی و اصولی از منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی آبخیزداری است که باید مورد توجه خاص قرارگاه اقتصادی قرار بگیرد و در این راستا منابع طبیعی آمادگی کامل خود را جهت اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی با هدف توانمند سازی جوامع محلی اعلام داشتند. 
سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان نیز با تبریک انتصاب آقای آقاجانلو به مدیر کلی منابع طبیعی استان آمادگی سپاه و بسیج را جهت همکاری های همه جانبه با منابع طبیعی اعلام کرد.
وی با بیان اهمیت حفاظت از منابع طبیعی افزود: امکانات و آموزش های لازم جهت اطفاء حریق مراتع در اختیار سپاه و بسیج قرار گیرد تا با استفاده از ظرفیت های سپاه در کنار نیروهای منابع طبیعی از پدیده ی شوم آتش سوزی های اراضی ملی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: امکانات ، حریق ، مراتع ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.