باران چشمه: ایران میزبان شایسته ای برای والیبال ارتش های جهان است

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: مسابقات والیبال ارتش های جهان از 21 شهریور در خانه والیبال آغاز می شود و امیدوارم میزبان شایسته ای برای این رقابت ها باشیم.

 مهرعلی باران‌چشمه  در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری رقابت های والیبال ارتش های جهان در تهران، اظهار داشت: سعی کردیم در حوزه بین‌الملل ارتباط‌های خوبی داشته باشیم. در سال 91 میزبان مسابقات والیبال، سال 92 میزبان مسابقات کشتی و در سال 93 میزبان مسابقات تکواندو بودیم و امروز هم به مناسبت آغاز مسابقات والیبال دور هم جمع شده‌ایم.
 
وی ادامه داد: ماه قبل مسابقات در اتریش برگزار شد و طبق برنامه میزبانی والیبال هم به ایران رسیده است. امیدوارم با حمایت ارگان‌ها و فدراسیون والیبال، میزبان خوب و شایسته‌ای باشیم.
 
باران چشمه درمورد این که محل برگزاری این رقابت ها عنوان کرد: مسابقات از یکشنبه 21 شهریور ماه در خانه والیبال آغاز می‌شود و تماشای مسابقات برای عموم مردم رایگان است. تیم‌های خوبی در این مسابقات حاضر هستند و امیدوارم مسابقات جذابی را شاهد باشیم.
 
وی ادامه داد: تیم‌هایی همچون چین، کره شمالی، کره جنوبی، پاکستان و در این مسابقات حضور دارند. البته قرار بود برزیل هم در این رقابت ها حضور یابد اما بنا به دلایلی نتوانست به کشورمان بیاید. برای میزبانی اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم. بحث فنی و اجرایی هم بر عهده فدراسیون والیبال است و همه چیز طبق قوانین فدراسیون جهانی است.
 
وی با اشاره به این که کادرفنی تیم و بازیکنان تیم ها از نیروهای مسلح هستند، تصریح کرد:‌ هر تیمی یک داور به همراه خود به ایران آورده است. ما ترجیح دادیم کادر فنی تیم از کادر نیروهای مسلح باشد و همین اتفاق هم افتاده است. اغلب بازیکنان هم سرباز هستند و می‌خواهیم با حضور آنها قهرمان شویم. تیم‌هایی همچون چین، کره جنوبی حریفان سرسختی هستند و با حضور آنها کار راحتی نخواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.
 
باران چشمه درباره نحوه حضور تیم ها در این رقابت ها، بیان کرد: مسابقات از ساعت 16 تا 18 از تلویزیون پخش می شود. همچنین کمیته ضد دوپینگ از بازیکنان تست دوپینگ می گیرد. امیدوارم بازیکن دوپینگی نداشته باشیم. در رشته‌های تیمی مانند هندبال، والیبال، فوتبال و بسکتبال تیم‌ها بر اساس رنکنیگ سیزم به مسابقات می‌آیند و ما نقشی در انتخاب تیم‌ها نداریم.
 
رئیس تربیت‌بدنی سازمان نیروهای مسلح گفت:‌ تلاش کردیم محل اسکان تیم‌ها را در فضایی خارج از پادگان در نظر بگیریم و طبق برنامه همه چیز اطراف خانه والیبال است. همچنین مانعی برای حضور بانوان نداریم به شرط آنکه قوانین را رعایت کنند. امیدوارم با حمایت مردم باز هم قهرمان شویم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار