نایب رییس و دبیر فدراسیون کشتی معرفی شدند

حمید بنی تمیم و رضا لایق به عنوان نایب رییس و دبیر جدید فدراسیون کشتی به وزارت ورزش معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم را بعنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان معرفی كرد.  وي تا زمان طی مراحل قانونی و صدور حکم بعنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی فعالیت می نماید.

بنی تمیم پیش از این سه سال بعنوان دبیر فدراسیون کشتی فعالیت می کرد و از قهرمانان کشتی فرنگی ایران  و عنواندار اسيا است.

معاون توسعه منابع انساني اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان و دكتراي تربيت بدني از سوابق اجرایی و تحصیلی، بنی تمیم است.، وی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2006 میلادی و همچنین مدال‌های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال‌های 2004 و 2006 میلادی و طلای جام یادگار امام را در کارنامه ورزشی خود دارد.

رسول خادم همچنین رضا لایق را بعنوان دبیر فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان معرفی كرد. وي تا زمان طی مراحل قانونی و صدور حکم از سوي وزارت ورزش و جوانان،  بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی فعالیت مي نمايد. 
 
لایق عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد، قهرمان  جام جهاني سال ١٩٩٣، و دانشجویان جهان بوده و سابقه پنج سال مربیگری تیم ملی کشتی آزاد از جمله المپیک 2012 و 2016 و مسابقات جهانی 2013، 2014 و 2015 دارد.
 
این موضوع در سمینار امروز روسای هیئت های کشتی سراسر کشور که اکثریت اعضای مجمع فدراسیون کشتی را تشکیل می دهند.، اعلام شد و به تایید اعضاء رسید. مجمع فدراسیون کشتی پیش از این انتخاب نایب رئیس و دبیر را به رئیس فدراسیون کشتی واگذار کرده بود. بنی تمیم برای صدور حکم نایب رئیسی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.

به این ترتیب علیرضا حیدری به صورت رسمی از نایب رئیسی فدراسیون کشتی کنار گذاشته شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار