نیروی انتظامی (الف) با شکست نیروی هوایی ارتش به مقام قهرمانی مسابقات والیبال سربازان نیروهای مسلح رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مسابقات والیبال قهرمانی سربازان نیروی های مسلح با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار شد که چهار تیم از ارتش( نیروی زمینی، هوایی، ستاد ارتش و پدافند)، دو تیم از نیروی انتظامی ( الف و ب)، وزارت دفاع و سپاه پاسداران هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها، تیم های نیروی انتظامی الف و نیروی هوایی ارتش در گروه اول و تیم های نیروی زمینی ارتش و نیروی انتظامی ب در گروه دوم به ترتیب مکان های اول و دوم جدول را به دست آوردند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز دو دیدار برگزار شد که نیروی انتظامی الف موفق به شکست نیروی انتظامی ب شد و نیروی زمینی ارتش نیز نیروی هوایی را از پیش رو برداشت.

مرحله نهایی مسابقات والیبال سربازان نیروهای مسلح صبح امروز در سالن والیبال فدراسیون والیبال برگزار شد که در نهایت نیروی انتظامی الف به مقام قهرمانی دست یافت و نیروی زمینی ارتش نایب قهرمان شد.

در دیدار رده بندی نیز نیروی انتظامی ب با شکست نیروی هوایی ارتش به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

حضور بازیکنان ملی پوش رده های سنی مختلف که در حال حاضر دوران خدمت سربازی خود را سپری می کنند، از نکات فنی و بارز این رقابت ها بود که می توان به حضور امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، سید علی سجادی، فرهاد سال افزون، مجتبی غیاثی، معین رحیمی، علیرضا جدیدی، فرهاد قائمی و رضا قراء اشاره کرد.

در پایان این رقابت ها و در مراسمی کاپ؛ مدال و لوح تقدیر به بازیکنان و تیم های اول تا سوم اهدا شد./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار