مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا:

پاروزنان ایرانی به فینال A رسیدند

مرحله دوم رقابتهای آسیایی رویینگ قایقرانی برگزار شد و دو نماینده کشورمان به فینال A راه یافتند.

پاروزنان ایرانی به فینال A رسیدند
به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات قهرمانی آسیا در رشته رویینگ امروز در مرحله فینال برگزار شد و خشایار عباس آبادی در ماده تک نفره سنگین وزن مردان ابتدا در دور مقدماتی پس از نماینده کشور میزبان در رده دوم قرار گرفت و راهی شانس مجدد شد. در رقابت شانس مجدد در رده سوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

در رشته رویینگ تک نفره سبک وزن مردان عاقل حبیبیان در دور مقدماتی سوم شد و به شانس مجدد راه یافت. این پاروزن کشورمان در شانس مجدد در رده دوم قرار گرفت و به فینال A صعود کرد. نمایندگان ایران در 2 رقابت تعیین خط نیز شرکت کردند. 

تیم روئینگ چهارنفره سنگین وزن جفت پاروی مردان کشورمان با ترکیب امیر آقازاده، مسعود فتحی، علی شاه محمدنیا و بهمن نصیری در رقابت با نمایندگان قزاقستان، چین، ژاپن و ازبکستان در رده چهارم قرار گرفت. 

همچنین پاروزنان قایق دونفره سنگین وزن جفت پاروی بانوان  نازنین رحمانی و پریسا احمدی در مسابقه تعیین خط با حریفانی از تایلند، چین و قزاقستان رو به رو شدند و در پایان در رده دوم قرار گرفتند.

این رقابت ها فردا 21 شهریورماه با برگزاری رقابت های فینال 5 ماده ادامه پیدا خواهد کرد.

امروز پاروزنان امیر آقازاده، مسعود فتحی، علی شاه محمدنیا و بهمن نصیری با تیم های ژاپن، ازبکستان، چین و قزاقستان رقابت کردند و در نهایت در رده چهارم قرار گرفتند.

این تیم روز دوشنبه 22 شهریورماه در فینال A به مصاف حریفان می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار