دور نخست مسابقات آسیایی قایقرانی؛

راه یابی 4 قایقران ایرانی به فینال رویینگ آسیا

مسابقات قهرمانی آسیا در دور نخست برگزار شد و چهار نماینده از کشورمان به فینال A این رقابت ها راه یافتند.

راه یابی 4 قایقران ایرانی به فینال رویینگ آسیابه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان مهسا جاور ابتدا در دور مقدماتی دوم شد و به شانس مجدد راه یافت. در شانس مجدد جاور در رده چهارم قرار گرفت و راهی فینال A شد. 

همچنین در رقابتهای روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان نازنین ملائی ابتدا در دور مقدماتی دوم شد و به شانس مجدد رفت و در شانس مجدد ملائی رده نخست را بدست آورد و به فینال A راه پیدا کرد.

اما در ماده روئینگ دونفره سنگین وزن مردان مجتبی شجاعی و سیاوش سعیدی در رقابت با نمایندگان ازبکستان، فیلیپین، چین و عراق در رده دوم قرار گرفتند و مستقیما به فینال A راه یافتند.

 2 مسابقه تعیین خط نیز برگزار شد که در روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان تیم ایران با ترکیب پریسا احمدی، فرحناز عشقی، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی در جایگاه دوم دور تعیین خط قرار گرفتند و در  چهارنفره تک پاروی سنگین وزن بانوان نیز تیم ایران با ترکیب نازنین ملائی، مهسا جاور، نازنین رحمانی و فرحناز عشقی در دور تعیین خط سوم شدند. 

گفتنی است: پاروزنان ایران در روز دوم مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا فردا ۲۰ شهریورماه در 2 مسابقه مقدماتی و 2 مسابقه تعیین خط به آب می زنند.

خشایار عباس آبادی در دور مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفانی از ماکائو، چین و تایلند مسابقه می دهد. 

همچنین تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان با ترکیب امیر آقازاده، مسعود فتحی، علی شاه محمدنیا و بهمن نصیری با رقبایی از ژاپن، ازبکستان، چین و قزاقستان در دور تعیین خط رو به رو می شوند. 

در دور مقدماتی روئینگ تک نفره سبک وزن مردان عاقل حبیبان با رقبایی از تایلند، فیلیپین و هنگ کنگ مسابقه می دهد.

در دور تعیین خط روئینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان نازنین رحمانی و پریسا احمدی به مصاف حریفانی از قزاقستان، چین و تایلند می روند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار