سرمربی تیم روئینگ قایقرانی گفت: عملکرد تیم روئینگ بانوان در رقابتهای آسیایی رضایت بخش بود و در حال حاضر برای ادامه اردوها منتظر نظر فدراسیون هستیم.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیایی در چین و در ماده های سبک وزن و سنگین وزن بانوان برگزار شد،تما رقبای قدرتمند آسیایی ایران در این رقابت ها حضور داشتند، خوشبختانه با عملکردی مطلوب تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشتیم به طوری که نازنین ملائی در قایق تک نفره سبک وزن مدال طلا کسب کرد و مهسا جاور در قایق تک نفره سنگین وزن موفق به کسب مدال برنز رقابت ها شد.

وی در خصوص تیم پسران افزود: تیم ملی روئینگ  پسران زیر نظر طاهر کبوتری به عنوان مربی تمرین کردند باید منتظر ماند تا کادر و کمیته فنی فدراسیون قایقرانی با تحلیل رقابت ها وضعیت پسران ملی پوش را بسنجند زیرا من درگیر المپیک بودم و نتوانستم در بحث تمرینی همراه این تیم باشم.

فرزام در خصوص آغاز تمرینات تیم بانوان تاکید کرد: در خصوص شروع تمرینات، فدراسیون باید تصمیم گیری کند و اگر مقرر شد در کنار تیم باشم از یک ماه دیگر تمرینات را آغاز می کنم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار